Inspiration: Gardens!

tuin 7

Vorige week liet de lente zich een klein beetje zien. De temperaturen stegen en het zonnetje heeft flink geschenen. Mijn moeder en zus hebben zelfs in de tuin gewerkt! Jammer genoeg viel er afgelopen week (in het zuiden) weer flink wat sneeuw… Maar ik houd de moet er in. Het gaat snel echt lente worden, ik weet het zeker! En in de lente en zomer kun je eindelijk weer lekker buiten in de tuin of op het balkon zitten. ’ s Ochtends je eerste kopje koffie drinken terwijl je buiten in het zonnetje zit… Ik kan niet wachten!

Ik heb weer even een tijdje op Pinterest zitten rondsnuffelen en een hoop mooie inspiratiemateriaal bij elkaar gezocht! Wees voorbereid… Dit worden veel foto’s!

tuin 14 tuin 15 tuin 11

Ik ben gek op drukke tuinen. Veel steen en weinig groen is misschien wel erg handig, maar ik vind het vreselijk saai. Van mij mogen er veel bloemen en planten groeien! Ik zou later ook echt van die mooie bogen in mijn achtertuin willen, waar ik dan een rozenstruikje omhoog laat groeien. Heel romantisch! Hekjes vind ik ook altijd iets heel liefs hebben in een tuin.

tuin 2 tuin 5

tuin 7 tuin 6 tuin 8 tuin 10

Ik ben ook fan van de gietertjes en de potjes. Een beetje kitsch, I know, maar oh zo gezellig! Zet een paar potten met wat mooie planten op een verhoging met daarnaast zo’n leuk gietertje en je hebt meteen een leuk hoekje gecreëerd. Dit is ook leuk voor op een balkonnetje! En zet een paar kaarsen buiten (of hang ze in een boom!)

tuin 16 tuin 13 tuin 12 tuin 3

Buiten eten en gewoon lekker buiten zitten vind ik heel belangrijk. Er moeten van mij dus sowieso stoelen met een tafeltje staan. Ik zie soms ook wel eens dat mensen echt hele bankstellen in hun achtertuin hebben… Dat ziet er heel leuk uit, maar het lijkt me zo’n gedoe als het een keer regent? Dan moet alles afgedekt worden of naar binnen, toch?

tuin 4 tuin 18 tuin 17

En voor de mensen die geen balkon of achtertuin hebben: creëer binnen een klein tuintje!

Vinden jullie een tuin of balkon ook zo belangrijk?

18 gedachten over “Inspiration: Gardens!

  1. Ik word hier echt een beetje verdrietig van.. Zit ik hier met een grote kop thee en een dekentje naar fleurige tuinen te kijken.. Ik wil ook zon!!

Reageer