Five things I really don’t like

Soms doe ik dingen of gebeuren er dingen waar ik wel van kan gillen. Vaak ook meerderen keren op één dag… Dit zijn van die typische ‘van een mug een olifant maken’ dingen. Ze lijken zo klein en onschuldig, maar in mijn ogen is het één groot drama!

1. Knoeien op nieuwe kleren. Ik had laatst een nieuw shirtje aan, een witte, en ik liet er allemaal framboosjes op vallen. Aaaahhh. De rest van de dag liep ik rond met roze vlekjes op mijn buik.

2. Bij de bushalte staan en erachter komen dat ik mijn OV-chipkaart in een andere tas heb zitten. Ben ik een keer op tijd voor de bus, kan ik weer terug naar huis.

3. Oude mensen die over hun pijntjes, kleinkinderen, avondeten of breiclub praten bij de fitness. Heel gezellig om bij te kletsen, maar moet dat echt terwijl je op de apparaten zit waar ik ook bij wil? Begrijp me niet verkeerd, ze mogen best praten hoor. Maar vaak doen ze dit tijdens hun rustmomenten… en deze duren door hun gezellige babbelmomenten altijd net wat langer dan 10 seconden. Vervelend!

4. Met mijn schone sokken in een plasje water stappen in de badkamer. Niks voelt vervelender dan natte sokken.

5. Er om 10 minuten voor middernacht achter komen dat je nog een deadline moet halen. Paniek, stress, gillen.

22 thoughts on “Five things I really don’t like

  1. Met mijn schone sokken in een plasje water stappen in de badkamer. Niks voelt vervelender dan natte sokken. – Dit is inderdaad echt een HEL!

  2. Bah, in iets nats stappen is inderdaad vreselijk. En knoeien op je kleren is inderdaad ook ontzettend vervelend, gelukkig heb ik dat niet zo vaak. (Even afkloppen haha.)
    Leuk artikel!

  3. En ik maar denken dat ik de enige was die oude mensen die de apparaten bezet houden, irritant vind

  4. Ik heb zovaak dat ik nieuwe kleren aan doe naar de salon, en dat ik er dan met verf op knoei.. laatst mijn nieuwe spijkerbloesje., echt zo jammer.. maar ik ben nu eenmaal iemand die het leuk vind om leuke kleren aan te hebben op t werk.. ikzie me nog niet zo in saaie kleren vol vlekken lopen…

  5. NUMMER 3 JA! Sowieso oude mensen die geen zin meer hebben in het leven. Sportschool of geen sportschool, ik hoor zoveel mensen babbelen om NIKS of zeuren om NIKS.

  6. Ik dronk vorig jaar, nog in mijn eerste stageweek, een chocolademelk in de trein. En ik had een wit shirt aan.. Kwam ik daar op stage aan met een grote chocolademelk vlek, awkwaaaaaaard.

Reageer

