WISHLIST: Beauty!

beauty

Nog maar twee weekjes en dan ben ik 20! Ik ben echt een ramp met cadeaus vragen, dus vandaar weer een nieuwe wishlist. Allemaal beautyspulletjes die ik heel graag zou willen hebben.

1. Bareminerals Original Foundation. Hier heb ik veel goede dingen over gehoord. Ik heb nog nooit een foundation in poedervorm gebruikt en ben dus heel benieuwd of ik het fijn vind!

2. OPI Thanks a Windmillion. Een collega van stage laat haar nagels eens in de twee weken doen bij een nagelsalon. Dit keer had ze gekozen voor de Gellac van OPI in deze kleur. Ik vond het zo mooi staan dat ik meteen besloot dat ik dit lakje MOET hebben.. Ik wil dan wel de normale variant hebben, niet de gellac. Volgens mij is deze bij Nelly.com gewoon normaal…

3. Anastasia Brow Powder. Mijn moeder heeft dit product al best een tijd en ik en mijn zus hebben het best vaak (stiekem) gebruikt. Helaas werd de pan na een tijdje zichtbaar en dat vond mijn moeder een beetje verdacht aangezien ze ‘m zelf nauwelijks gebruikt… Oeps! En sindsdien heeft ze ‘m verstopt. Tijd om er zelf een te hebben dus! Ik heb geen idee welke kleur ik zou moeten hebben, dus ik moet sowieso een keertje langs bij de Douglas om het te laten ‘testen’!

4. Make Up For Ever HD Microperfecting Primer. Over deze primer heb ik al zoveel goeds gehoord dat ik ‘m graag een keer wil proberen. Ik heb best een vettige huid en na een lange dag heb ik altijd een lichte glans over mijn gezicht. Ik heb gelezen dat wanneer je deze primer gebruikt dat echt een stuk minder zou zijn! Sounds good, right?! Gauw een keer naar de Sephora dus (nu het nog kan…).

20 thoughts on “WISHLIST: Beauty!

  1. Die primer wilde ik ook hebben, maar het schijnt dat er vrij veel siliconen in zitten en bij mij resulteert dat dus in een dikke puistenaanval.. Je moet gewoon naar Douglas gaan en advies vragen naar de wenkbrauwpoeder, de meisjes in de Douglas in de Heuvelgallerie zijn erg lief en hebben verstand van wenkbrauwen haha.

  2. Pingback: DUPE: OPI Thanks a Windmillion – Rimmel London 60 seconds | Lifestyle Snapshot

Reageer

