Gezichtsbehandeling van Oriflame

12

Voor het eerst in mijn leven had ik iets gewonnen: een gratis gezichtsbehandeling van Oriflame! Heel lang geleden ben ik met vriendinnen naar Pathe Ladies Night geweest en daar heb ik een lot ingevuld om hier kans op te maken. Ik ging er echt niet van uit dat ik serieus zou winnen, maar een paar maanden later werd ik gebeld door een meisje van Oriflame dat ik dus had gewonnen!

14

15 17

Met twee grote koffers vol cosmetica belde het meisje van Oriflame rond zeven uur ’s avonds bij mij thuis aan. Samen met mijn zus en twee vriendinnen (ik mocht drie extra mensen uitnodigen) namen we plaats aan onze grote eettafel. We kregen alle vier een boekje waar producten instonden die we konden kopen, een spiegel, wat watjes, een handdoekje en een bakje voor water. Oh, en ik kreeg een handcrème kado! 

8 3 13

We begonnen met het afhalen van onze make-up. Het meisje had telkens van elk verzorgingsproduct meerdere soorten bij. Dus bijvoorbeeld één oogmake-up remover voor de gevoelige huid en een voor de normale huid. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en het was echt heel interessant. Omdat ik de winnares was werd alles bij mij gedaan, wat een luxe toch?

5 6


2

We begonnen met onze huid. Toen al de make-up eraf was gehaald en we grondig hadden gescrubd kregen we een gezichtsmasker op. Het was een masker op waterbasis speciaal om het gezicht optimaal te hydrateren. Het was echt een heel fijn masker! Hij werd niet hard en voelde daarom niet trekkerig op de huid. Een van mijn vriendinnen heeft een erg gevoelige huid en zij had ook nergens last van.

7 4 1

Daarna konden we kiezen uit 3 verschillende oogcrèmes en nachtcrèmes (het was avond, vandaar). Wederom eentje op waterbasis voor de normale huid om te hydrateren tijdens de winterdagen, eentje met aloë vera voor de gevoelige huid en een nieuwe van de ecolijn van Oriflame. Ik koos voor de normale en was heel fijn!

9 11

Ook onze handen werden goed verzorgd. Na een warm oliebadje moesten we scrubben. Dat heb ik nog nooit gedaan en mijn handen vielen zo lekker zacht naderhand! Ik kreeg een korte handmassage toen mijn handen gescrubd werden, en dat was FIJN joh.. wauw.

16 10

Oh, en niet te vergeten: het wonderpotje! Dat spul kan je dus echt overal opsmeren! Op je lippen, handen, ellebogen.. ja alles dus.

Ergens in januari komt het meisje van Oriflame weer langs voor een make-up workshop. Deze keer mag ik 10 vriendinnen uitnodigen! Ik heb er nu al zin in, haha.

Zo’n work-shop van Oriflame is echt een aanrader! En…. het is GRATIS! Gratis? Ja, gratis! Dus ik zeg, bel een paar vriendinnen en maak er een gezellige make-up avond van. Ik weet niet precies hoe het werkt hoor, aangezien ik het dus niet zelf geregeld had maar gewonnen.. Maar kijk in ieder geval even op de website van Oriflame.

19 gedachten over “Gezichtsbehandeling van Oriflame

  1. Waauw wat gaaf dat je gewonnen had, ziet eruit als een hele fijne en goede behandeling, en dat ze echt wisten waar ze mee bezig waren :)

  2. Wat een leuke prijs!! Mijn moeder verkocht vroeger van die Oriflame spulletjes, maar hoor er nu nooit meer iets van. Ga gelijk even op de site kijken!

  3. Vroeger kocht mijn moeder veel op van die partys van die oriflame dingen; heeel mooi spul maar ik vergeet het altijd te bestellen

  4. Leuk! Ik heb ook eens zo’n workshop gedaan met 10 mensen en ik vond het ondanks dat ik een beautyfreak ben echt helemaal niks. Grote kans dat het kwam door het onervaren meisje dat de workshop gaf, maar ik er waren zo veel dingen die niet klopte en mijn zusje en ik wist 10 x meer van alles af dan dat meisje zelf. Dat was erg jammer, maar ik heb toen wel leuke spullen gekocht trouwens! Die handcrème is fijn he? :)

Reageer