Gesloten! WIN: Some Like it Haute

extra jpg

Een aantal dagen geleden zat ik opeens op de 100 volgers via Bloglovin! Om jullie te bedanken is het tijd voor de allereerste winactie OOIT op Lifestyle Snapshot. Ik dacht bij mijzelf, wat is in deze tijd van het jaar nou ontzettend leuk om te kunnen winnen? Juist, glitternagellak. En niet zomaar glitternagellak, nee, maar een van de mooiste glitternagellakjes die er is! Namelijk: China Glaze Some Like it Haute.

IMAG1426 IMAG1427

Toen ik zag dat ik al over de 100 volgers zat heb ik meteen vier nagellakjes besteld via Ebay. Vier? Ja, twee om weg te geven en twee om zelf te houden. Ik wil jullie natuurlijk blij maken met deze prachtige lakjes, maar ik wil mijzelf ook blij maken. Na dagenlang wachten viel donderdag het pakketje door de brievenbus. Helaas kwam ik er al vrij snel achter dat er iets mis was.. het rook echt onwijs sterk naar nagellak. Dat leek mij niet de bedoeling! Bleek dus dat één van de potjes China Glaze Midnight Mission helemaal kapot was. Alles zat onder de blauwe nagellak.. bummerrrrr. Gelukkig stuurde de verkoper op Ebay gelijk een nieuw lakje op.

7

Het plan was dus om twee lakjes weg te geven in één winactie, maar ik moet nu dus nog even wachten tot de nieuwe lak binnen is. Dus houd de site in de gaten voor winactie nummer twee! Het lakje wat je hierboven ziet is dus Midnight Mission en kun je nu NIET winnen.

Dit lakje kun je dus WEL winnen:5 4 2 1
3

Wat moet je doen om kans te maken op Some Like it Haute?
– Volg mij via Bloglovin en like dit bericht.
EN/OF
– Volg mij via Twitter en tweet het volgende: ” WIN China Glaze Some Like it Haute op https://lifestylesnapshot.wordpress.com! Ik doe mee, jij ook?! @LauraSulman ”
– Laat een reactie achter, met een geldig e-mail adres, waarin je vertelt waarom jij dit lakje moet winnen en hoe je meedoet.

Deze winactie loopt t/m 23 december! Succes!! De winnaar krijgt van mij een mailtje.

39 thoughts on “Gesloten! WIN: Some Like it Haute

  1. Aah, wat zonde..
    Hij is wel super mooi, ik doe mee! Dat zou dan mijn eerste lakje van China Glaze zijn ;o
    Ik volg je op Bloglovin’ en heb geliked. :)
    Liefs

  2. Wat een prachtge lakjes! Jammer dat die ene kapot is gegaan, maar gelukkig krijg je een nieuwe :) Ik doe graag mee met deze actie, want ik heb nog niet zo lang geleden ontdekt dat glitterlakjes zó mooi kunnen zijn, dus mijn glitterstash is nog erg bescheiden. Ik volg je op bloglovin en heb dit bericht geliked!

  3. Ik doe natuurlijk ook mee, wat een prachtig lakje. Ik volg je al op Bloglovin’ en Twitter. :) (en heb het bericht geliked) En waarom ik dit lakje moet winnen? Het perfecte lakje voor NYE, ja ik denk dat het zeker een succes zal zijn.

  4. Ik volg je op Bloglovin’ en heb dit artikel geliked. Waarom ik het lakje zou moeten winnen? Omdat ik een beginner ben op het gebied van nagellak (in plaats van altijd transparante lak) dus ik heb nog niet zo’n groot assortiment thuis:-)

  5. Wat een prachtig lakje!! I am in. Perfect voor de feestdagen! Ik vier oud & nieuw dit jaar in een huisje in Center Parcs. Mijn outfit wordt dus waarschijnlijk gewoon lekker comfy, maar ik vind het wel leuk om uit te pakken met make-up en nagellak. Dit is het perfecte lakje daarvoor!! Mijn email is jesdiny@gmail.com en uiteraard heb ik dit bericht geliked. Volgen deed ik al!

    Gefeliciteerd met je 100 volgers! Je blog is super leuk dus de volgende 100 komen er ook vast snel aan. Ga zo door!

  6. Wauw, Laura! Wat gaaf dat het zo goed gaat met je blog! Ik zag ook dat we binnenkort een mooi stukje kunnen verwachten in het Eindhovens Dagblad. Succes ermee! En wat betreft de nagellak, ik denk dat ik eerst op een cursus, hoe verzorg ik mijn nagels moet.

    Groetjes! Kirsten

      • Zeker, zeker! Heb door mijn drukke studie wel wat minder tijd om regelmatig te schrijven. Maar als de views zo blijven komen ga ik deze maand door de 10.000 barrière heen.

  7. Wauw, prachtige kleurtjes.. zonde dat hij kapot is..!!
    Wat een rotzooi geeft dat he? hihi!
    Gefeliciteerd met je followers, ik ben er daar sowieso 1 van!!

    X Charlot

  8. Hey,

    Ik volg je via bloglovin en heb dit artikel geliked!
    ,Waarom zou ik dit lakje willen winnen?
    omdat ik alleen maar saaie helemlaa grijze/zwarte lakjes heb en het geweldig zou vinden op zo’n lakje te krijgen!

    Xxx Niquelle

  9. Wat een prachtige nagelak! Ideaal voor bij de feestdagen. Zeker die glitters zijn er leuk aan :) Ik doe graag mee met deze winactie en ik volg je al langere tijd op bloglovin. Proficiat met je bijna 100 volgers! Je verdient het. xoxo

  10. Wauw hij is zo super mooi! Ik heb even nagedacht waarom ik hem heel graag zou willen! Ik bijt al mijn hele leven nagels en sinds een week ben ik echt gestopt! Dus als mijn nagels wat langer zijn over een paar weken, zou deze daar super mooi op staan denk ik!

  11. Wat balen dat het lakje stuk is gegaan, wel goede service dat ie direct een nieuwe opstuurt! Ik hou echt van dit glitter lakje en zou het super graag willen winnen! Ik volg je via bloglovin en heb geliked:)

  12. Wat leuk en lief dat je een winactie doet. Wel jammer dat dat ene lakje kapot gegaan is. Gelukkig krijg je een nieuwe opgestuurd. Maar wow wat is die nagellak mooi! Ik doe graag mee. Ik ben de laatste tijd dol op glitter nagellak, ik kan er geen genoeg van krijgen. Vooral de glitternagellakjes van China Glaze zijn prachtig. Ik volg je op bloglovin’ en heb dit bericht geliked. Ik volg je ook op twitter, ik heb ook die tekst getweet. Succes met het uitzoeken van een winnaar. Liefs xo

  13. Zonde van dat ene lakje! Maar wat een leuke winactie! ik doe graag mee.

    -Volg je op bloglovin en heb het artikel geliked nr#12
    -Mijn tweet: https://twitter.com/dazzelblonde/status/280828815196966914

    Ik zou graag dit lakje winnen omdat ik na 2 jaar lang in de zorg gewerkt te hebben en geen nagelak mocht dragen, dit eindelijk toegestaan is op mijn nieuwe werk. Dus zo’n mooi nieuw lakje is zeker welkom! <3

  14. Dat is dus mijn grootste nachtmerrie, dat een van mijn precious nagellakjes stuk gaat tijdens het vervoeren :( Wel goed dat de verkoper je een nieuwe opstuurde :D

    – Ik volg je op bloglovin en ik ben de 13e persoon die het artikel geliked heeft :D

    Ik ga geen slijm verhaal ophangen waar ik zou moeten winnen. Ik heb China Glaze helemaal ontdekt mede door Marjolein van Marjolean.nl. Heb gisteren toevallig weer twee glitterlakjes besteld en ik kan niet wachten tot dat ze aan komen. Toevallig staat dit kleurtje ook op mijn verlanglijstje, dus dat zou weer een Ebay bezoekje schelen :D

  15. Wauwie wat leuk dat je een winactie doet! Heel erg tof! Euhm ja ik zou hem supergraag winnen omdat ik nog niet bekend ben met het merk, ik doe nog niet zo veel aan online-shoppen maar de laatste tijd probeer ik meer en meer merken uit voor mijn toekomstige blok (ik heb je er nog over gemaild voor die camera). Toen ik het lakje zag verschijnen hier werd ik echt verliefd, wat een prachtige glitter! Dus hopen dat ik over een dik maandje jou credits kan geven in één van mijn eerste blogpost over naggellak haha!
    Keep up the good work,

    Liefs,
    Nathalie

  16. Ah wat zonde van het lakje! Je blog is trouwens super leuk dus ik ben je gaan volgen en toen ik dit nagellakje zag moest ik wel mee doen haha, dus heb het bericht ook gelijk geliked.

  17. Wat leuk dat je extra nagellak heb gekocht, omdat je zo blij was dat je 100 followers had op bloglovin!!!
    Ik volg je ook via bloglovin, en ik heb ook het door jou geschreven twitterberichtje op mijn twitter gezet.
    Ik hoop dat ik kans maak op deze naggelak, omdat ik helemaal gek ben op nagellak! Ik kan er maar niet genoeg van krijgen, vooral de glitternagelakken! Ik heb er zelf nog niet zo veel gekocht, dus het zou super leuk zijn om er een te kunnen winnen, en mischien dat ik die dan kan gaan dragen met de feestdagen dat zou toch super zijn :D!
    Ik volle hoop wacht ik de uitslag af :D
    Groetjes

  18. Wat een mooi lakje! Ik doe zeker mee en volgde je al op bloglovin en heb even geliked.
    Eigenlijk heb ik nog geen een lakje van China glaze.. :o Oe daar moet gauw verandering in komen! Dat word: rennen naar de computer? Weet iemand of je in Assen China glaze kan kopen of überhaupt alleen op internet?
    Ik heb me in ieder geval voorgenomen om weer wat meer glitter te dragen, na mijn creamy lakjes obsessie (haha als doet goed Nederlands is?) Zo’n voornemen is heel lastig om uit te voeren natuurlijk! ;) Mijn portomonnee zal er alleen niet zo blij mee zijn!
    Xoxo Rozemarijn

  19. oh dat is echt een superleuk lakje, ik kan hier geen China Glaze kopen helaas, ik blijf hopen dat eens een winkel komt met de China Glaze lakjes. Zou echt leuk zijn voor de kerst en
    ook voor december, zou ik toch nog dat winter gevoel krijgen ;)

    rasia500[at]gmail[dot]com

  20. Pingback: WIN: China Glaze Midnight Mission | Lifestyle Snapshot

  21. The first time I attempted an electric e cigarette was in 08, and ever since, I’ve switched to electronic cigarettes on a time basis. I have become a massive fanatic associated with electronic cigarettes.E-cigarette Critiques

  22. Hey exceptional blog! Does running a blog like this require a lot of work?
    I’ve very little expertise in programming however I was hoping to start
    my own blog in the near future. Anyhow, should you have any ideas or tips for new blog owners
    please share. I know this is off subject nevertheless I just had to ask.
    Cheers!

Reageer

