Favorite TV Shows

Desktop

TV series kijken is altijd leuk, maar januari is er echt de perfecte maand voor. Veel series hebben een (winter)stop gehad en beginnen nu weer met uitzenden. Om deze mega saaie maand een beetje op te leuken kijk ik echt elke dag wel een aflevering van een serie. ‘Heb je daar dan tijd voor?’ Nee, daar heb ik geen tijd voor. Ik moet een essay schrijven en moet een foto-expositie organiseren met studiegenoten, maar ik maak er gewoon tijd voor!

Once Upon a Time
Op aanraden van velen ben ik begonnen met Once Upon a Time. Na afleveringen 1, wat zeg ik, tijdens aflevering 1 was ik om. Wat een geweldige serie is dit!

The Vampire Diaries
The Vampire Diaries is zeker een van mijn favorieten series ooit. Ik weet niet precies waarom, maar deze serie is zo ontzettend verslavend.

Pretty Little Liars
Mijn moeder zei laatst: ‘Telkens als ik met jou een serie kijk, ben ik bang dat mensen opeens in wolven veranderen’. Nou, ik kijk echt niet alleen dat soort series hoor. Bij Pretty Little Liars gebeuren een hoop onverklaarbare dingen, maar niemand veranderd er daar in een wolf. Deze serie is zeker de moeite waard om aan te beginnen!

Dat waren mijn favoriete series van dit moment. Welke series moet ik volgens jullie sowieso ook kijken?

21 gedachten over “Favorite TV Shows

  1. Ik kijk ook vaak via het internet naar series die in Nederland nog niet uitgezonden worden. Zo hoop ik snel The Carrie Diaries te kunnen zien.

  2. De eerste wil ik nog steeds graag zien! De laatste twee kijk ik ook. The Lying Game is een aanrader, van de makers van Pretty Little Liars :D

  3. Ik kijk alle drie deze series! :D Geweldig, al zitten ze niet allemaal bij mijn favorieten ik geniet om er naar te kijken. Mijn grote aanrader is Game of Thrones, maar dat moet wel je ding zijn. Anders eventueel Dexter (ik ben inmiddels bij seizoen 5) en New Girl!

    • Game of Thrones heb ik inderdaad ook een paar keer gezien, vond de eerste paar aflevering een beetje heftig :’) Misschien dat ik daar gewoon doorheen moet!

  4. Ik hou echt van PLL, zo spannend!
    Ik kijk het vaak in de vakanties echt heel veel.
    Want met school heb ik er weer wat minder tijd voor.

Reageer