Student Room Inspiration

De afgelopen maanden ben ik druk bezig naar het zoeken van een kamer. Als ik minder kieskeurig was zou ik al lang in Utrecht wonen, maar een studentenkamer moet aan veel eisen voldoen voor ik er wil wonen! Gelukkig hoef ik niet weg thuis en kan ik dus lekker lang zoeken en ontzettend ‘picky’ zijn. Tot ik een kamertje vind ga ik verder met inspiratie opdoen voor de inrichting! Kijk maar mee naar de plaatjes die ik deze keer weer heb gevonden…



Natuurlijk begrijp ik ook wel dat je nooit genoeg geld en ruimte hebt om zo’n soort inrichting na te maken, maar het gaat om het opdoen van ideeën!

Wat vinden jullie van zulk soort inrichtingen?

(Source: letmebeinspired)

9 gedachten over “Student Room Inspiration

  1. Wat een mooie kamers allemaal. Ik houd ook van lichte kleuren en veel wit :) Wel met een kleurrijk accent hier en daar… en dan het liefst vintage :)

    • Het hoeft van mij niet allemaal wit te zijn, maar ik vind licht inderdaad heel belangrijk! En dan bedoel ik niet alleen lichte kleuren, maar ook grote ramen waar veel licht door komt :)

Reageer