Rome Phone Diary

IMG_3065

Elk jaar gaan mijn vriend en ik een aantal keer een weekendje weg. Ik ben gek op reizen en alleen een zomervakantie is voor mij niet genoeg. We zijn dit (school)jaar onder andere naar Antwerpen, Berlijn en Hamburg geweest en kunnen nu ook Rome aan het lijstje toevoegen. Ik heb trouwens geen geldboom in mijn tuin staan hoor, we reizen altijd erg low-budget (denk aan crappy hotels, spotgoedkope vluchten en broodjes en fruit van de markt in het park als ontbijt/lunch/diner).

IMG_3105 IMG_3104 IMG_3146 IMG_3070 IMG_3145 IMG_3101 IMG_3069 IMG_3082 IMG_3102 IMG_3067 IMG_3066 IMG_3064

Italië is zonder twijfel mijn favoriete vakantieland. Als ik elk jaar zou mogen kiezen waar mijn vriend en ik op vakantie zouden gaan, zouden we nooit andere delen van de wereld zien. Ik ben verliefd op de Italiaanse steden, het eten en de mensen. Gelukkig overtuigt mijn vriend mij telkens weer van dat andere landen ook leuk kunnen zijn.

Ik zal later een grotere blogpost schrijven over mijn vijf dagen in Rome, maar wilde jullie vast laten meegenieten van een aantal foto’s die ik met mijn telefoon heb gemaakt! Oh, en er zal natuurlijk ook een post online komen die in het teken staat van het heerlijke Italiaanse eten.

7 thoughts on “Rome Phone Diary

  1. Wauw, het ziet er echt prachtig uit! Ik houd ook heel erg van reizen, 1x per jaar naar het buitenland is voor mij ook niet genoeg, haha :) Ik ga komende oktober naar Rome op excursie, dus dit is alvast een leuk voorproefje!

  2. Ik vond Rome ook fantastisch. Wij hebben het van de zomer ontdekt. Maar de mensen zijn bij ons juist de reden om niet naar Italië te gaan. Wij hebben er echt hele slechte ervaringen mee :(

Reageer

