Het Voedselzandloper Kookboek

IMG_2417

Alweer een hele poos geleden ging ik een dag naar Amsterdam met mijn vader en zijn vriendin. Zij kochten toen De Voedselzandloper en binnen no-time was hun hele lifestyle omgegooid. Ze aten havermout in plaats van brood, dronken sojamelk in plaats van koemelk en pasta, aardappelen en rijst werden niet meer in huis gehaald. Een paar maanden later stond het boek opeens in de bestsellerlijsten en besloot ik het ook eens te gaan lezen. Ik vond het enorm interessant en wilde graag uitproberen of het echt zo goed werkt. Bij mij kunnen er vrij weinig kilo’s af, dus heb ik mijn moeder gebruikt als proefpersoon!

Desktop26 Desktop28

Mijn mama is al meer dan 10(!!) kilo afgevallen door gezonder te eten. Ze houdt zich niet heel strikt aan de ideeën van De Voedselzandloper (ze eet nog gewoon brood met kaas en drinkt koemelk), maar ze is zeker gezonder gaan leven. Nou is er laatst een bijbehorend kookboek uitgekomen: Het Voedselzandloper Kookboek. Handig joh! Ik heb ‘m gelijk voor mijn moeder in huis gehaald en ze is er helemaal weg van.

Desktop27

Desktop25

Zelf ben ik ook fan van het boek. Het is ingedeeld in verschillende categorieën: Ontbijt, Lunch, Voorgerechten, Hoofdgerechten, Nagerechten, Tussendoortjes, Drankjes en Dips. Overal is aan gedacht! En alle gerechten zijn stuk voor stuk op een prachtige manier gefotografeerd (dik pluspunt!). De gerechten die ik in dit artikel heb geplaatst zijn zonder twijfel mijn favorieten.

Desktop30 Desktop29

 

Zeker een aanrader dit boek!

6 thoughts on “Het Voedselzandloper Kookboek

  1. Ik ben echt zo benieuwd ook! Niet alleen naar het kookboek maar ook naar het gewone boek. Misschien toch een keer gaan aanschaffen haha

Reageer

