Last year in London

IMG_3654

Vorig jaar zat ik rond deze tijd van het jaar in Londen. Alle blaadjes van de bomen waren rood en geel gekleurd en de stad was helemaal versierd met prachtige verlichtingen. Londen is zeker rond de feestdagen een van mijn favoriete steden. Het liefst zou ik er elk jaar teruggaan, maar helaas groeit mijn geldboom niet zo snel. Ik ben benieuwd of Londen op dit moment weer net zo mooi is als vorig jaar.
Afgelopen jaar hebben we de Primark en de Topshop gesponsord, geluncht in Hyde Park, vintage winkeltjes afgestruind in Notting Hill, ’s avonds laat een wandeling gemaakt langs de Theems en natuurlijk genoten van een heerlijke afternoon tea. Tijd om nog een keertje van de foto’s te genieten!

IMG_3701 IMG_3688 IMG_3629 IMG_3691 IMG_3764 IMG_3833 IMG_3944 IMG_3681 IMG_3992 IMG_3873

8 thoughts on “Last year in London

Reageer

