Autumn leaves

IMG_1915

 

Op het stormachtige weer na, vind ik de herfst een heel fijn seizoen. Als het zonnetje schijnt ga ik bijna altijd naar buiten, het liefst het bos in, voor een wandeling. Al die gekleurde blaadjes zijn gewoon zo mooi! En ik ben echt gek op paddenstoelen. Mijn vriend en ik zijn laatst het bos ingegaan om een klein mandje te vullen met eetbare paddenstoelen en hebben ze diezelfde avond nog in de oven geroosterd met wat knoflook. Yummy.

IMG_1825 IMG_1983

De vader van mijn vriend heeft een groente- en fruittuintje met onder andere appeltjes en pompoenen. Ik heb heel dat kleine appelboompje leeggeplukt… Verse appeltjes zijn zo lekker.

IMG_1665 IMG_1768 IMG_1813 IMG_1916 IMG_1619

Helaas lijkt het erop dat de herfst plaats aan het maken is voor de winter… mijn minst favoriete seizoen. Dus ik geniet nog even van de foto’s die ik de afgelopen twee maanden heb gemaakt en verheug me alweer op de lente! Wat is jullie favoriete seizoen?

10 thoughts on “Autumn leaves

  1. Lijkt me nog wel gevaarlijk (maar wel heel leuk), zelf paddenstoelen plukken. Hoe weet je nu echt helemaal 100% zeker of je wel eetbare hebt?

  2. Wat een fijne foto’s! :) Ik vind dingen plukken ook altijd nog een beetje eng, je weet nooit of je precies de goede paddenstoelen hebt.

Reageer

