J’adore Paris

IMG_9300

Op koude, regenachtige dagen als deze denk ik het meest terug aan de zomer. Hoewel ik het meestal veel te heet heb en constant loop te klagen dat het van mij echt geen 35 graden hoeft te zijn, mis ik die hitte nu. In ieder geval mis ik de zon heel erg. Dit jaar ben ik met mijn vriend vier weken op vakantie geweest. We hebben de auto ingeladen en zijn naar allerlei grote steden gereden. Een van die steden was Parijs. We hebben daar misschien wel de fijnste dagen van onze hele reis gehad. Wat is die stad romantisch en mooi! Om nog even schaamteloos na te genieten van deze drie dagen, heb ik een aantal van mijn favoriete foto’s uitgezocht voor deze post.

IMG_9328 IMG_9547 IMG_9458

De taartjes, de croissants, de stokbroodjes met gezouten roomboter en de heerlijke chocoladebroodjes zijn me misschien nog wel het meest bijgebleven. We hebben drie ochtenden op een andere plek ontbeten en het was allemaal even lekker. Volgens mij is de kans dat je in Parijs een vies broodje of taartje eet erg klein. Oh, en ik heb natuurlijk ook een heerlijke chocolade eclair gegeten! Helaas was die al op voor ik bedacht er een foto van te maken. Dan maar een foto van het heerlijke frambozen taartje.

IMG_9223 IMG_9211 IMG_9300 IMG_9200

We zaten in een hotel dat op een loopafstand van maar tien minuten van de Notre Dame lag. Elke ochtend liepen we weer over die prachtige brug met al die leuke slotjes. We hebben er trouwens zelf geen slotje aangehangen.

IMG_9274 IMG_9251 IMG_9461 IMG_9500 IMG_9515 IMG_9413 IMG_9445

En hoe vaak je ‘m ook ziet, de Eiffeltoren blijft geweldig. Op het moment dat ik en mijn vriend Parijs binnenreden verscheen de toren ineens recht voor ons. Ik begon natuurlijk een beetje té enthousiast te gillen, waardoor mijn vriend zich kapot schrok en vroeg of ik alsjeblieft wat rustiger kon doen als hij aan het rijden is. Begrijpelijk in een stad als Parijs, dus ik hield de rest van de rit verstandig mijn mond.

Missen jullie de zomer ook zo? Ik ben benieuwd waar jullie zijn geweest!

10 thoughts on “J’adore Paris

  1. Echt supermooie foto’s. Paris is ook zo’n mooie (en romantische haha) stad! Zelf ben ik met vriendinnen naar New York en Miami geweest dus ik heb ook niks te klagen (happyface).

Reageer

