TAG: I Love Summer!

summmerrrr

Ik zag deze tag bij meerdere blogs voorbij komen en had door het lekkere weer zin ‘m in te vullen. Ik heb veel foto’s gebruikt van mijn zomervakantie van afgelopen jaar en krijg weer helemaal zin om weg te gaan! Lekker naar het strand en genieten van het zonnetje. Eerst even wat zomerse vragen beantwoorden. Oké, let’s go.

Desktop20

1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Ik ga in de zomer altijd voor kleur op mijn nagels. En dan het liefst mooie pastel kleurtjes. Mijn favorieten zijn op dit moment de lakjes van Mavala; ik draag de lila, paarse, gele en roze kleuren veel.

2. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Ik ga lekker roadtrippen door Frankrijk en Duitsland met Tim! Heel spannend, we hebben nog nooit samen zo’n autovakantie gedaan. Lekker touren met een tentje in de achterbak. Ik heb er heel veel zin in!

Collages

De bovenstaande foto’s zijn van vorige zomer. Toen waren we samen een week in Italië! Heerlijke tijd gehad in Bologna en Venetië <3

3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Jurkjes! Ik heb een hekel aan spijkerbroekjes en strakje hemdjes als het buiten erg warm is. Het liefst draag ik van die losse zomerjurkjes. Of een mooi rokje met een losse top erboven. En ik loop ook altijd op slippertjes en sandalen, All-Stars doe ik pas ’s avonds als het afgekoeld is aan!

IMG_0960

4. Wat is jouw ultieme zomer hit?
No idea. De laatste tijd zet ik gewoon Sky Radio op.

5. Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Ik heb twee paar Havaianas waar ik gek op ben. Die dingen lopen zo lekker! En mijn sandaaltjes die ik vorig jaar bij de H&M kocht zullen ook weer veel gedragen worden. Twee weken geleden kocht ik hele mooie leren sandaaltjes met steentjes, die zijn ook zo mooi! Ik zal binnenkort eens een outfitpost maken en die sandaaltjes laten zien.

6. Wat is jouw favoriete zomer geur?
White musk Libertine eau de parfum is een van mijn favoriete zomergeurtjes. Hij blijft ook echt ontzettend lang hangen! Verder gebruik ik een luchtje van Otto Kern heel veel. Dit is niet echt een bekend merk (alleen in Duitland volgens mij), maar ik ben echt fan. Ik koop het altijd bij van die mega grote supermarkten in Duitsland. Zo zo zo zo ZO lekker!

7. Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?
Altijd een bikini. Ik moet voor deze zomer eigenlijk nog wel een nieuwe hebben…

IMG_0571

8. Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER?
Ik heb een aantal hele felle zomerkleurtjes in mijn stash! Ik ben gek op felle roze/fuchia kleuren. Rood draag ik ook redelijk veel. Ik zal binnenkort een post online plaatsen met mijn favoriete lipsticks voor deze zomer.

9. Wat is je favo zomer drankje?
Spa rood met citroen! Heerlijk verfrissend. Of ijswater met mint en framboosjes! De vader van Tim heeft frambozen in zijn tuin, dus heel de zomer is kan ik verse frambozen (en aardbeien!) eten. Yummy.

IMG_2076

10. Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Zonnebrand staat bij mij op nummer 1. Ik gebruik SPF 50 voor mijn gezicht (tegen de rimpels!) en SPF 30 op mijn lichaam. Zelfs als ik even snel naar de winkel fiets, zorg ik ervoor dat goed ingesmeerd ben. Mijn doel is, om dit jaar niet te verbranden en heel langzaam en mooi bruin te worden. Als ik niet vervel blijft mijn huid veel langer bruin. Ik kan ook niet zonder mijn zonnebril. Ik kan heel slecht tegen fel licht, dus ik heb dat ding heel de zomer op mijn neus!

Neem deze tag zeker over als je ‘m nog niet hebt ingevuld!

18 thoughts on “TAG: I Love Summer!

  1. Leuk om te lezen! Bij mij komt ‘ie binnenkort online :) Wat tof dat je gaat roadtrippen. Dat lijkt me ook heel tof om een keer te doen, misschien volgend jaar!

  2. Leuke tag, en leuke antwoorden! Jammer dat het weer nog niet zo mee zit, maar dat zal nog wel komen hoop ik, en anders is het op vakantie wel oké ;)

Reageer

