Monthly Phone Photos #7

Desktop19
Deze maand is echt onwijs snel gegaan! Het is zaterdag al juni… Dat betekent dat ik nog maar vier weken school heb en dus bijna zomervakantie heb! Yesss, daar ben ik aan toe. De maand mei was ontzettend vermoeiend door stage, maar ook erg leuk. Ik heb een aantal snapshots onder elkaar gezet voor jullie! Je vindt mij op Instagram onder de naam: @lifestylesnapshot

Kiko nagellak 1
Deze maand begon met een nieuw lakje op mijn nagels. Mijn nagelriemen zijn een tijdje geïrriteerd geweest waardoor ik geen nagellak kon dragen. Toen het er eindelijk wat beter uitzag, moest ik dat vieren met een mooi blauw kleurtje!

lunch krekkers 2
Mijn favoriete lunch deze maand: drie volkorenkrekkers met cottage cheese, kipfilet en avocado. Echt een feestje op mijn bord.

ketting hema 3
Dit kettinkje hebben jullie al voorbij zien komen op mijn blog. Ik kocht het voor nog geen €5 bij de Hema. Leuk ding, hè?

eerste bbq 4
Yay, de eerste barbecue van het jaar! Lekker in de tuin bij de ouder van Tim. Zij kopen altijd mega veel vlees, dus niet de normale 150/200 gram per persoon, maar ze hebben echt kilo’s vlees! Ze houden wel altijd wat over hoor… maar ik zit wel bomvol na zo’n barbecue.

recept uitproberen 5

recept uitproberen 5,5
Twee keer gevulde groenten uitgeprobeerd. De eerste in een gevulde courgette met onder andere quinoa, tomaat en olijf. De tweede is paprika gevuld met onder andere tonijn, ei, spinazie en rode ui. Allebei ontzettend lekker!

mama en anne 7
Mijn moeder en zus kwamen op Hemelvaartsdag gezellig bij mij langs in Utrecht. Gelukkig waren hier alle winkels gewoon open dus hebben we gezellig gewinkeld. Echt een hele fijne dag gehad!

ekoplaza 6
Dit is de Ekoplaza in Utrecht, wat een hemel hè?! Een hele wand met noten, gedroogde vruchten en andere lekkere dingetjes. Yum!

moederdag 8
Speciaal voor mijn mama ben ik heel vroeg opgestaan om een heerlijk ontbijt klaar te maken. Ik heb pannenkoekjes gebakken (met cottage cheese en een frambozensaus), muffins met blauwe besjes gemaakt en ik had nog snel een grote bos bloemen gekocht. Als cadeautje hadden mijn zus, Tim en ik heel de gang geverfd.

moederdag 9
Ohja, en ik bakte een eitje in een boterham in de vorm van een hartje! Hihi.

tim in utrecht 10
Tim en ik hadden op een vrijdagavond een feestje in Utrecht, dus we besloten maar gewoon bij mij te slapen. Normaal ga ik eigenlijk elke vrijdag terug naar Eindhoven. We besloten heerlijk uitgebreid te ontbijten! Tim heeft pannenkoekjes en havermout met banaan en ik heb een grapefruit en havermout met frambozen. Allebei heel lekker.

nicoise 11
Ik had al heel lang zin in salade nicoise, dus die besloot ik te maken! Yummy in my tummy.

nieuw paspoort 12
Altijd vervelend als je paspoort verlopen is… Wel geinig om terug te kijken naar mijn oude foto! Links ben ik 15 en rechts is mijn nieuwe paspoort; daar ben ik 20. Ik ben benieuwd hoe ik er over vijf jaar uitzie!

dinnertime 13
Salade gemaakt voor mij en mijn moeder. Hier komt binnenkort nog een receptje van! :-)

Tessa in utrecht 14
Mijn vriendinnetje Tessa bleef weer eens gezellig slapen in Utrecht. We zien elkaar echt een stuk minder dan voor mijn stage (en verhuizing), dus is het heel fijn als ik haar weer zie. Aangezien zij nog in Eindhoven woont, is het makkelijker als ze blijft slapen. Superleuk altijd!

zonnig weekend 15
Afgelopen weekend was het zaterdag echt heerlijk weer in Eindhoven. Ik werd ’s ochtends wakker door de zon.

winkelen met tim 16
Aangezien het zulk lekker weer was, besloten Tim en ik de stad in te gaan. De dag hebben we afgesloten met koffie en thee. Romantisch kaarsje op de achtergrond hè?

nieuwe schoenen 17
In de stad kocht ik nieuwe schoenen! Deze wilde ik al heel lang. Mijn ouders verklaren me langzaam maar zeker vast voor gek dat ik steeds maar all-stars blijf kopen… Ik heb ondertussen al de blauwe, zwarte, bordeaux rode, hoge zwarte, grijze en nu ook de beige. Ze zijn ook gewoon zo leuk! En Tim kocht vorige maand de grijze.

koffie 18
Koffieeeeee! Ik heb een tijd lang geen koffie gedronken op stage, maar ik trok het niet meer zonder. Ik was de laatste week helemaal gesloopt en ben stiekem wel blij dat mijn stage voorbij is nu.

18 thoughts on “Monthly Phone Photos #7

  1. Wat een leuke foto’s! Ik wist helemaal niet van die Ekoplaza in Utrecht, waar zit die? Ik weet wel dat er een op de Amsterdamsestraatweg komt, eindelijk eentje in de buurt!

Reageer

