Shopping: zonnebrillen!

ZONNEBRIL

Oké, het is misschien moeilijk te geloven, maarrrr: het is bijna zomer! En in de zomer hoor je natuurlijk non-stop een zonnebril te dragen. Als je er nog geen hebt, of gewoon graag een nieuwe wilt is dit slechte weer misschien juist iets goeds! Je hebt nu namelijk extra veel tijd om voor een mooie bril te zoeken. De kans is groot dat de mooiste zonnebrillen nog niet uitverkocht zijn, aangezien niemand er nu aan denkt om er een te kopen. Jaja, positief blijven. Ook online zijn er nog een hoop mooie modellen te koop, kijk maar eens mee!

Ik heb via Zalando een aantal favorieten bij elkaar gezocht. Leuk weetje: Zalando heeft nu ook een Belgische website! Dus ook alle Belgen kunnen nu flink gaan online shoppen bij Zalando. Yay!

Desktop18

Allereerst een paar aviator modellen. Dit is en blijft mijn favoriete zonnebril. Zelf heb ik er eentje van Ray-Ban, maar veel mensen vinden dat merk nogal duur. Je kunt bij Zalando ook brilletjes kopen voor bijvoorbeeld €19,95. Lekker cheap voor een mooie zonnebril toch?!

Desktop17

Het wayfarer model is ook een favoriet van mij. Ik heb een normale bril in dit model en het staat (al zeg ik het zelf) goed bij mijn vorm hoofd.

Desktop16

De laatste brillen die ik heb gekozen, vind ik gewoon heel leuk. Helaas zie ik er belachelijk uit met dit soort zonnebrillen… het staat gewoon totaal niet bij me. Maar zoals ik al zei: ik vind ze gewoon super leuk.

Zonnebrillen kun je nooit te veel hebben toch? Laten we nu met z’n alle hopen en duimen op mooi weer zodat we onze zonnebrilletjes op kunnen zetten! Wat is jullie favoriete model?

9 thoughts on “Shopping: zonnebrillen!

  1. Aah leuk! Ik vind die meest linkse wayfahrer erg leuk en ik heb al een pilotenbril en eentje die heel erg op die van het laatste plaatje het meest rechts lijkt.

  2. De pilotenmodellen vind ik wel leuk, maar die staan mij meestal niet. Ik heb een vrij klein gezicht en zonnebrillen zijn al gauw te groot. Sowieso vind ik de meeste zonnebrillen niet mooi :) Ik heb een vrij simpel model met wat rechthoekige smalle glazen die ik al jaren heb.

  3. Een Wayfarer vind ik zo mooi! Ik had een nepperd uit Spanje maar die is helaas na 3 jaar gebruik kapot gegaan, ik baalde zó hard! Ik ben nog altijd op zoek naar een goede vervanger, misschien moet ik maar eens geld bij elkaar leggen voor een echte..

Reageer

