NEW: EGOsketch iPhone hoesje!

IMG_8840

Ik ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon, als nu met mijn iPhone 5. Wat een geweldig ding is dat. Een van de grote voordelen is, dat ik ein-de-lijk ook leuke hoesjes kan kopen! Er zijn natuurlijk veel leuke hardcases te koop, maar het is eigenlijk nog leuker om er zelf een te ontwerpen. Dan heb je echt een unieke hardcase om je iPhone!

IMG_8846

IMG_8850

Bij EGOsketch kan je helemaal zelf bepalen hoe het hoesje er uit gaat zien. Je maakt een eigen ontwerp en kan die uploaden op de website. Het is heel simpel en leuk om te doen! Ik heb het vrij simpel gehouden en voor een mooie tekst gekozen: ‘Do what you love’.

IMG_8845 IMG_8844 IMG_8843

Een iPhone hardcase kost €25. Het is een heel stevig hoesje en het ontwerp is ook mooi scherp gebleven. Ik ben heel tevreden!

Wat vinden jullie van mijn ontwerp?

25 thoughts on “NEW: EGOsketch iPhone hoesje!

  1. Wat een mooi heosje zeg! Ik vind het zo jammer dat ik geen iPhone heb, anders had ik al wel 20 van die hoesjes hier rondslingeren denk ik, haha!

  2. Haha wat grappig ik had toevallig net ook een post gemaakt over iphonecases.. Deze is ook heel erg leuk geworden! En je zal natuurlijk niet snel iemand zien rondlopen met dezelfde;)

  3. Wat leuk! Ik vind het hoesje dat je gemaakt hebt ook erg leuk! Zelf heb ik nu ook zo’n soort hoesje, maar vind het dan toch een nadeel dat je scherm nog onbeschermd is. Ik zit dus na te denken over een andere oplossing

Reageer

