Budget jewelry

IMG_8792

Sieraden kopen gaat mij nooit heel goed af. Ik vind wat er in de meeste winkels hangt altijd een beetje ‘mehh’ en mijn oog valt veel te vaak op de duurste items. Ik bestel dus vaak armbandjes, ringen en kettinkjes via allerlei websites. Het was dus heel apart dat ik laatst tijdens één shoppingsessie meerdere (goedkope!) accessoires heb gekocht.

IMG_8794

Ik kocht onder andere dit ontzettend leuke kettinkje bij de Hema. Hij hing er ook nog in het geel, maar heb toch voor de roze gekozen. Schattig hè? Ik betaalde er maar €4,95 voor!

IMG_8807

Het achterste armbandje kocht ik bij de New Yorker, een winkel waar ik zelden kom. Toen ik daar naar binnen keek zag ik veel neonkleurige sieraden hangen, dus besloot ik toch even snel te kijken. Merendeel vond ik tegenvallen, maar dit armbandje vond ik heel leuk! Zeker dat sterretje is een grappig detail. Ook hier betaalde ik volgens mij €4,95 voor.

IMG_8802

Het tweede armbandje heb ik vorig jaar al gescoord bij de Primark. Het was een setje van drie armbandjes, maar de andere twee heb ik voor een DIY-project gebruikt. Voor dit setje betaalde ik maar €1,-.

20 thoughts on “Budget jewelry

  1. Mooi kettinkje!
    Ik heb onlangs twee paar oorbellen en een halsketting besteld bij 5euroDivas, daar betaal je voor alles maar 5 euro en als je voor minstens 15 euro besteld, is de verzending gratis. Ook een aanrader!

  2. Mijn vriendinnetje Lotte maakt zelf armbandjes e.d., heb je die webshop al eens bezocht? Op m’ blog heb ik een tijd geleden een bericht geschreven over wat ze zoal maakt, ik hoop dat dit bericht door de link niet tussen je spam verdwijnt! :( daarwaseens.nl/2013/04/beauty-liefs-van-lotte/

Reageer

