Perfect yellow nails

IMG_8812De Hema heeft een paar hele mooie lakjes in de collectie dit moment. Eén daarvan is dit mooie gele kleurtje. Ik heb vrij weinig gele lakjes in mijn stash, maar vind het wel een hele mooie kleur. Ik liet er ooit al een zien van Mavala, maar die was een stuk feller. Deze is heel zacht en lieflijk.

IMG_8814
IMG_8818
Eerlijk gezegd ben ik niet echt fan het product zelf. De lakjes van de Hema dekken bij mij nooit meteen goed en gaan ook vrij snel chippen. Toch vond ik het kleurtje zo leuk dat ik ‘m kocht! Wat vinden jullie van deze kleur?

20 thoughts on “Perfect yellow nails

  1. Ik heb hem ook en heb hetzelfde als jij voor. Maar ik laat lakjes nooit langer als 2 dagen zitten (ik hou van veel verschil), dus ik vind dat chippen niet zo verschrikkelijk (:

  2. Dit is echt het enige gele kleurtje waarbij ik er over na denk om het zelf ook te kopen, normaal vind ik geel niet echt mijn ding maar dit is gewoon zo zomers en schattig!

  3. Mooi kleurtje! Ik ben ook nooit zo te spreken over de Hema lakjes, op de een of andere manier kan ik er gewoon niet mee overweg haha.

Reageer

