Dessert for Breakfast

IMG_8822Geloven jullie mij als ik vertel dat ik dit receptje ’s nachts heb bedacht? Zoals jullie weten hou ik van mijn ontbijtjes! Ik lag laatst vrij laat in bed omdat ik naar een concert was geweest en had enorme honger. Ik had geen zin om uit bed te gaan om iets te eten, dus begon ik over mijn ontbijt na te denken. Het is echt goddelijk lekker geworden! Het heeft misschien zelfs meer weg van een toetje dan van een ontbijt.

IMG_8821

IMG_8828

IMG_8819De laatste tijd zet ik mijn havermout in de magnetron zodat het een soort cake-achtige substantie wordt. Normaal gesproken kookte ik het altijd in een pannetje en bleef het een soort papje. Ik doe ongeveer 35 gram havermout in een bakje en doe er een beetje water bij (de havermout moet net onder water verdwijnen). Ik zet het dan 3 minuten in de magnetron. Dit keer heb ik er plakje banaan opgelegd, daarna een laagje hütekäse en als laatst gooi ik er frambozen over. Ik heb de bevroren frambozen van de Albert Heijn de avond van te voren in de koelkast gezet, zodat ze ontdooiden en er een siroopje zou ontstaan. Dat maakt dit ontbijtje extra lekker.

Smakelijk!

27 thoughts on “Dessert for Breakfast

Reageer

