Persoonlijke update!

1Hi guys! Het is tijd voor een persoonlijke mededeling. Normaal ben ik hier niet zo van (het klinkt zo serieus..), maar het leek me wel even nodig. Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, heb ik al een paar dagen geen nieuw artikel online geplaatst. De afgelopen week heb ik het ontzettend druk gehad op stage en door vermoeidheid en stress ben ik zelfs een paar dagen ziek geweest. Tien weken lang, elke dag van 8u tot 19u van huis zijn, is best heftig. Zeker als ik daarnaast ook nog elke dag boodschappen moet doen, af en toe wil sporten en dagelijks een artikel wil plaatsen. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk in de weekenden te doen, maar op die manier rust ik natuurlijk niet uit. Ik heb dus besloten de komende paar weken wat minder artikelen online te zetten. De afgelopen tijd heb ik weinig eigen foto’s geplaatst. Dit is stom, aangezien dat het hele idee van mijn blog was/is!

Dus, de komende tijd ga ik niet meer elke dag wat online plaatsen hier. Ik ga proberen weer wat meer tijd te stoppen in artikelen. Nu weten jullie in ieder geval een beetje waar jullie aan toe zijn. Want af en toe een week lang wel elke dag een artikel online en dan plotseling een tijdje geen, is ook niks. Hopelijk vinden jullie het niet erg! :-)

14 thoughts on “Persoonlijke update!

  1. Aah begrijpelijk hoor meid! Je moet je natuurlijk niet verplicht voelen om een artikel te plaatsen en er plezier in houden! bovendien is je rust en school/stage veel belangrijker!

  2. Denk vooral goed aan jezelf meissie, bloggen kan straks ook weer! Het is helemaal te begrijpen en je hebt tijd voor jezelf nodig, anders stort je straks helemaal in

  3. Hey meid, helemaal begrijpbaar. School en je leven in stand houden zijn prioriteit nummero 1. En dan nemen we het je absoluut niet kwalijk dat er even wat minder online komt.

    Succes nog komende weken!!

  4. Ik heb precies hetzelfde. Stage is toch even wat anders dan school, en er zijn dingen eenmaal belangrijker! Vooral je gezondheid natuurlijk. (ik ben nooit ziek maar zodra ik stage ga lopen.. Word ik ziek) Succes de komende weken! :)

Reageer

