Beautiful Bikinis!

Ik heb nog nooit een bikini in mijn bezit gehad waar ik echt heel blij mee was. Elk jaar rond deze tijd begint de zoektocht naar de perfecte zwemkleding weer. Ik las vandaag de Grazia en daar stond een artikel in met mooie bikini’s. Ik zag een aantal hele mooie en ik zag dat ze allemaal van Asos.com kwamen! Niet alle bikini’s in het artikel, maar degene die ik mooi vond bedoel ik dus. Snelsnelsnel naar Asos.com gegaan en ik zag zoveel mooie topjes en broekjes. Dit lijkt wel een grote advertorial voor Asos, maar dat is het niet. Ik ben gewoon verliefd op hun beachwear.

Desktop13

Desktop14

Desktop15

Het liefst draag ik bikini’s met een leuk printje. Een fleurig bloemenprintje, of een leuk geometrisch figuurtje. Dat staat zo lekker vrolijk en zomers! Of ik ook echt een bikini ga bestellen via Asos weet ik nog niet… Helaas passen de topjes bij mij nooit helemaal goed en ik vind het een beetje riskant om ze dan via internet te kopen.

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met spullen terugsturen naar Asos?

21 thoughts on “Beautiful Bikinis!

  1. Daar zitten leuke bij! Ik heb ook geen enkele goede bikini in mijn bezit. Tijd om daar eens werk van te maken!

  2. Ik bestel hier regelmatig maar heb nog nooit wat terug moeten sturen. Terwijl ik met m’n boezem ook vaak problemen heb met online shoppen. 1 tip, meten! In de maattabel staan de maten in cm. Asos eigen merk valt qua kleding vaak een maatje kleiner.

  3. Ik heb weleens wat teruggestuurd. Gaat allemaal erg makkelijk en je krijgt snel je geld terug. Alleen verzendkosten naar UK zijn voor je eigen rekening en dat is iets van 7 of 8 euro.. Dus dat is wat minder.

  4. Ach, als je ze leuk vindt, gewoon doen! Terugsturen is tegenwoordig vaak heel erg simpel gemaakt (:

  5. Heb geen ervaring met het terugsturen en retourneren bij asos, maar ik weet wel dat ze inderdaad geweldig leuke items hebben (ook bij de kleding!)

  6. die rechtse in de bovenste rij vind ik echt leuk! welke ga je bestellen? volgens mij krijg je meteen een retourformulier erbij voor als het niet past..

  7. Wat een mooie bikini’s, volgens mij is terug sturen bij Asos geen probleem dus ik zou ze gewoon bestellen als ik jou was! :)

  8. Mooie bikini’s! Ik heb zelf geen ervaring met het terugsturen van spullen bij Asos, maar ik zou het gewoon doen. Zal vast geen probleem zijn!

  9. Ik zou ze allemaal niet aankunnen, te weinig steun voor mij helaas. Niet dat ik zo’n grote boezem heb, maar ik wil dat het gewoon allemaal STRAK EN VAST zit, haha. Heb wel twee topbikini’s in m’n kast liggen, maar moet er echt nog1 of 2 bij voor de zomer! En ik zou gewoon bestellen bij Asos, wie niet probeert… of hoe ging dat spreekwoord ook alweer. Oja, niet geschoten, altijd mis ofzo! ;)

Reageer

