Inspiration: Cadeaus voor Moederdag!

Cadeautjes kopen voor mensen is altijd heel leuk om te doen, maar ook best lastig. Na een tijdje heb je eigenlijk alles wel een keer voor iemand gekocht! Mijn zus en ik vinden het ook nooit makkelijk om cadeaus te verzinnen voor moederdag, maar ik besloot er dit jaar eens wat langer over na te denken! Ik heb een paar tips voor leuke cadeaus op een rijtje gezet.

Rituals geurkaars

Mijn moeder vindt het fijn als het fris en lekker ruikt in huis. Wie vindt dat trouwens niet..? Deze geurkaars van Rituals gaat echt heel lang mee en ruikt heerlijk! Ik vind de geurstokjes in deze geur ook echt heel lekker, maar een kaars is net wat ‘gezelliger’ om cadeau te geven.

Ijsmaker

Dingen voor in de keuken zijn altijd leuk om te geven. Het is bijna zomer en het lijkt me zo leuk om zelf ijs te kunnen maken! Ik denk dat mijn moeder dat ook wel heel leuk (en vooral lekker) zou vinden. Dit is wel een erg duur cadeau, dus eigenlijk alleen haalbaar als je een aantal broers en zussen hebt of een vader die graag meebetaald. En hey, je hebt er zelf ook veel plezier aan! Heel de zomer vers ijs als toetje… yum.

Desktop12

Mijn moeder is eigenlijk een echte koffiedrinker, maar thee is een stuk gezonder. Als ik gewoon heel wat thee voor haar koop moet ze het wel gaan drinken! Ik heb al veel goede dingen gehoord over de Kusmi Tea en ben heel benieuwd of het lekker is. Ook leuk om er bij te geven is een apart theezeefje!

Desktop11

Het kan soms nog wel frisjes zijn in de zomer (vooral in de avond) en dan is een vrolijk sjaaltje nog wel erg leuk. Deze van de Zara is niet dik en heel vrolijk! Ik vind ‘m echt heel mooi en heel ‘mama-achtig’.

chloe luchtje

Of je kunt natuurlijk ook gewoon je moeder verwennen met een lekker luchtje! Als je moeder ook van bodylotion houdt, is het slim om zo’n voordelig setje te kopen waar een bodylotion bij zit. Heel handig!

Hebben jullie al een cadeautje gekocht of een leuk idee? 

16 thoughts on “Inspiration: Cadeaus voor Moederdag!

  1. Ik heb zelf dat setje van chloé en ze ruiken beiden echt fantastisch! Goed plan dus ;)

  2. Wat een leuke tips! Ik heb echt nog geen idee wat ik moet kopen, ik denk een hele grote bos bloemen, daar maak ik mijn moeder het blijste mee. :)

  3. Ik heb een doosje gekocht bij de Etos met een puf (ofzoiets) erin met nog 2 kleine bodylotionflesjes voor maar €5,00! Ik ga er nog wel wat bijkopen want alleen dat vind ik erg goedkoop en saai om te geven, haha. Bedankt voor de tips, ik ga ze zeker gebruiken! :)

Reageer

