Monthly Phone Photos #6

Desktop10

Fijne laatste koninginnedag! En fijne laatste dag van de maand aprrrrril. Eindelijk gaat die ‘r’ uit de maand en schieten de temperaturen hopelijk heel hard omhoog. Ik heb echt een hele fijne maand gehad en veel leuke dingetjes gedaan. Tijd voor weer een nieuwe Monthly Phone Photo’s! Ohja, alle foto’s komen trouwens van mijn Instagramaccount: @lifestylesnapshot

1 oma
Ik begon de maand bij mijn oma aan tafel. Tweede Paasdag was het heel lekker weer (naja, de zon scheen in ieder geval) en Tim en ik besloten naar mijn oma te fietsen. Zij woont ongeveer 12 kilometer van ons vandaag, dus dat was een flinke workout! Gelukkig stonden er een paar heerlijke koeken op ons te wachten toen we aankwamen.

2 narcissen
Narcissentijd! Deze bloempjes kreeg ik van mijn huisgenootjes toen ik jarig was en ze hebben superlang gestaan.

3 ontbijtrecepten
Deze maand heb ik speciaal voor Misslipgloss drie heerlijke ontbijtrecepten uitgeprobeerd. Deze hütekäse pannenkoeken waren echt mega lekker. 

4 winkelen marjolein
De buit na een gezellig dagje winkelen met Marjolein! Ik was sowieso heel goed geslaagd, allemaal leuke zomerspulletjes gekocht!

5 sushi bij tim
De vader van Tim werkt in Aken en hij gaat elke week zeker één keer langs de Real (mega supermarkt). Ze hebben daar echt ALLES en ook hele lekkere (redelijk goedkope) sushi. We hebben onze buiken opgeblazen vol gegeten.

6 sunny day
Lekker een zonnig weekend gehad!

7 eten met huisgenootjes
Een huisgenootje was jarig dus besloten we met z’n viertjes wat te eten. De jarige had een hele lekkere salade gemaakt en aardappeltjes uit de oven. Yummy.

8 uit eten met elien en dais
Met Eline en Daisy een hapje gaan eten in Amsterdam. Dais woont in de buurt van Amsterdam en Eline en ik lopen er nou stage. Dus het was lekker makkelijk om gewoon een keer in Amsterdam af te spreken na het werk. Altijd fijn om hun weer te zien.

9 lekkere restjes
Ik had al een tijdje geen boodschappen gedaan, maar had nog een paar dingen in de koelkast staan. Dus ik heb bonen, dadels, gerookte kip en cherrytomaatjes in een grote bak gegooid. In één keer de restjes weg en een lekker avondmaaltje gehad.

10 eten met marijke
Ik vind het echt heel fijn als vriendinnen van thuis naar Utrecht komen om bij mij te eten. Dan voelt het allemaal toch wat meer als een thuis! Deze maand kwam Marijke eten en ik had een hele lekkere salade gemaakt met onder andere kikkererwten, quinoa, kip en appel.

11 mediaparada Sanoma
Samen met twee collega’s ben ik naar de Sanoma Mediaparade geweest. Er waren allerlei workshops en presentaties van de verschillende bladen. Heel interessant! Oh en er stond een leuke booth waar foto’s gemaakt konden worden.. Dat moesten we natuurlijk even doen.

11 thee met saar
Diezelfde dag kwam Sarah wat eten bij mij thuis. We kwamen erachter dat het echt maar 10 minuutjes fietsen is van haar kamer naar de mijne, echt heel leuk! En check die zinnetjes op de theezakjes? Hoe leuk zijn die?!

12 verjaardag gevierd
Drie weken na mijn verjaardag heb ik nog een klein feestje gegeven. Altijd leuk om een maand later nog te doen of je jarig bent.

13 coole pen gevonden stage
Mijn stagebedrijf is verhuisd naar een verdieping lager en tijdens de verhuizing vond ik deze gave pen. Ik heb ‘m meteen opgeëist, haha.

14 stage 4-uurtje
Mijn standaard snack rond 4 uur. We hebben op stage mega veel fruit en koekjes en snoepjes. Dus ik hoef nooit honger te lijden.

15 papa in utrecht
Aangezien ik mijn vader een stuk minder zie nu ik ben verhuisd naar Utrecht besloten we een keer in de stad af te spreken. We aten een hele lekkere salade aan de Oude Gracht en gingen toen door naar Graaf Floris. Mijn vader en moeder hebben allebei in Utrecht gestudeerd en zij gingen altijd naar dat kroegje. Blijkbaar is het nog exact hetzelfde als vroeger!

16 regen op vrije dag
Afgelopen vrijdag was ik in verband met de verhuizing een dagje “vrij”. Ik mocht vanuit thuis werken en was al rond een uur of 11 klaar met mijn taken. Helaas regende het heel de dag… Toch zijn Tim en ik naar de Primark gegaan in Hoofddorp! Daar ben je toch binnen en droog.

pizza
De zus van Tim is gaan samenwonen in de buurt van Leiden en we gingen langs om naar het huisje te kijken. We besloten ’s avonds met z’n allen een pizza te gaan eten bij de Italiaan in het dorpje. We moesten serieus een uur wachten tussen de gerechten door… gelukkig was het een erg lekkere pizza!

nieuwe mok
En terwijl ik dit logje typ drink ik uit mijn nieuwe ‘feel-good’ mokje. Ik vind de zin ‘home is where the heart is’ zo mooi. Het klopt ook helemaal!

Hoe was jullie maandje?

26 thoughts on “Monthly Phone Photos #6

  1. Die mok en pen zijn leuk! Ik had die pen ook meteen opgeëist ! Weer hele leuke foto`s meid!
    Liefs

  2. Oei oei wat een slecht taalgebruik. Ik zou een cursus Nederlands gaan volgen als ik jou was. Zeker als je hoopt dat je blog serieus genomen wordt.

Reageer

