Tag: van 10 tot 1

lautje

Tags invullen vind ik altijd zo leuk om te doen! Ik had weer zin om wat meer over mijzelf te vertellen en ging op zoek naar een leuke tag. Nou vond ik dus deze ‘van 10 tot 1’ tag. Heel persoonlijk en toch luchtig. Je leest er zo doorheen.

10 dingen over mezelf
1. Mijn tweede naam is Eveline.
2. Ik studeer Journalistiek, maar wil eigenlijk geen journalist worden.
3. Ik ben 1,84m lang en draag nooit hakken.
4. Als ik mijn gezicht helemaal ontspan kijk ik mega boos. Ik krijg dan ook vaak opmerkingen als: ‘Hey, lach eens!’. Helaas kan ik er weinig aan doen.
5. Mijn lievelingsdier (naast een kat) is een schildpad. Ik vind dat zulke gave beesten! Zeker die hele grote, die zo mega oud worden.
6. Ik ben heel erg geïnteresseerd in voeding. Het liefst zou ik nog een opleiding doen in die richting.
7. Wanneer ik een idee in mijn hoofd heb, wil ik dat daar direct iets mee gedaan wordt. Als ik een weekendje weg wil, kan ik niet zeggen: ‘oh ik ga over twee maanden wel lekker een weekend weg’. Nee, dan moet dat het liefst volgende week nog gebeuren.
8. Ik kan heel erg enthousiast worden over kleine dingen.
9. Ik heb schoenmaat 41.
10. Ik zet vaak mijn wekker extra vroeg zodat ik nog dingen kan doen (blogpost schrijven, buikspieroefeningen doen, de afwas wegwerken), maar ik sta nooit op.

eten

9 dingen die ik leuk vind
1. Onverwachts een vrije dag hebben.
2. Wandelen, fietsen of zitten in de zon.
3. Plannen maken voor de zomervakantie.
4. Nieuwe gerechten uitproberen. Het liefst sta ik heel de dag in de keuken.
5. Unieke winkeltjes ontdekken.
6. Erachter komen dat er op loopafstand van mijn huis een Albert Heijn zit.
7. Wanneer mijn favoriete liedjes gedraaid worden op de radio.
8. Zien dat mensen genieten van eten dat ik heb klaargemaakt.
9. Genoeg geld hebben om zorgeloos te winkelen.

8 dingen die ik niet leuk vind
1. Mensen die altijd negatief zijn over anderen.
2. Onnodig gemene reacties van mensen op blogposts.
3. Medesporters die hun zweet niet van de toestellen poetsen, bah!
4. Minder geld hebben dan ik dacht.
5. Mensen die onnodig hard ruziemaken door de telefoon in het openbaar vervoer.
6. Denken dat ik nog appels heb voor mijn ontbijtje en ’s ochtends zien dat ze op zijn.
7. Vriendinnen lang niet zien.
8. Regen en harde wind.

sushi

7 plekken waar ik graag kom
1. Bij mama thuis. Altijd fijn om na een drukke week in Amsterdam/Utrecht weer bij mijn moeder te zijn.
2. Sushirestaurants! Ik heb echt al weken zin in sushi, srsly, wie neemt mij mee?
3. Op de markt. Heerlijk om allemaal goedkoop fruit in te slaan!
4. Utrecht. Ik vind het echt een hele fijne stad en ik voel mij er helemaal thuis.
5. Bij vriendinnen thuis.
6. Italië!
7. Overal waar mooie natuur is waar lekker gewandeld kan worden.

6 manieren om mijn hart te winnen
1. Goed gesprekken kunnen voeren. Als je over veel dingen hetzelfde denkt lopen gesprekken altijd heel vloeiend en fijn.
2. Humor hebben! Ik vind het heel belangrijk om met mensen te kunnen lachen. Als iemand alleen serieus kan zijn, of hele nare humor heeft (ten nadele van anderen) houdt het voor mij op.
3. Intelligent zijn. Ik vind het geweldig als iemand mij dingen kan leren. Zelfs al vind ik de dingen die verteld worden totaal niet interessant (Tim met zijn werktuigbouwkunde verhalen…) toch vind ik het heel fijn om te zien dat iemand veel kennis heeft.
4. Passie hebben voor iets. Als iemand ergens helemaal voor gaat en helemaal weet wat hij later wil bereiken, vind ik dat mega aantrekkelijk.
5. Sportief zijn. Ik ga zelf graag naar buiten als het lekker weer is en neem eerder de fiets dan de bus. Het lijkt me heel saai als iemand heel lui is en alleen maar op de bank wil zitten heel de dag.
6. Dingen voor mij doen, zonder dat ik er om vraag. En dan bedoel ik niet dingen als cadeaus kopen of drinken inschenken, maar kleine dingetjes. Ik weet even geen voorbeelden, maar jullie begrijpen het waarschijnlijk wel.

5 plaatsen waar ik nog heen wil (zijn er te veel, ik maak er landen van!)
1. Canada
2. Nieuw Zeeland
3. Noord-Amerika
4. Noorwegen
5. Australië

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Mijn ouders
2. Anne, mijn zus
3. Mijn beste vriendinnen
4. Tim

3 van mijn lievelingsliedjes
Favoriete nummers van dit moment.
1. Pink & Nate Ruess- Just Give Me A Reason
2. Ron Pope – A Drop In The Ocean
3. City and Colour – Little Hell

berlin

2 wensen
1. Een jaartje in Berlijn wonen. Sinds ik met Tim een relatie heb ga ik elke zomer naar Berlijn (hij heeft daar veel familie wonen). Ik ben er nou vier keer geweest en ga dit jaar weer. Laatst vroeg Tim of het mij leuk leek om later samen een jaartje in Berlijn te gaan wonen en ik riep meteen ‘JAJAJA’. Dus dat wil ik graag, haha.
2. Later een baan vinden die ik echt leuk vind en waar ik genoeg geld mee verdien.

1 laatste woord
Avocado. Omdat ik dat op mijn boterham heb gehad tijdens de lunch net.

19 thoughts on “Tag: van 10 tot 1

  1. Ontzettend leuk om te lezen! Ik kan ook genieten van kleine dingen en ben ook niet blij net negativiteit om me heen!
    Verder heb ik er een hekel aan dat mensen niet in 1 parkeervak parkeren maar in 2 …

  2. Wauw leuk om op deze manier wat meer feitjes te komen te weten. Ik heb hem even gepikt zodat ik ook eens op een hele leuke manier wat meer over mijzelf aan mijn lezers kan vertellen. Erg leuk ^^

  3. Erg leuke tag! Ik zou hem ook wel ns graag willen doen. Maar oh jee, dat duurt een halfjaar ik die feitjes verzameld heb :( :)

  4. Heel erg leuk om te lezen! Wat gaaf om een jaartje in Berlijn te wonen zeg, lijkt mij ook wel wat! Oh en nummer 4 van het eerste lijstje: heb ik ook, krijg ook vaak zulke opmerkingen, heel irritant!

Reageer

