Favorites of April

April was echt een hele fijne maand! In tegenstelling tot maart ging het lekker snel en heb ik veel leuke dingen gedaan. Kijk maar mee wat mijn random favorieten waren deze maand.

iPhone en hoesje
Favorite gadget

Begin van deze maand hield mijn HTC Desire Z er opeens helemaal mee op. Hij viel om de drie minuten uit en reageerde heel traag. Ik baalde heel erg, aangezien ik dacht dat mijn abonnement pas eind deze maand afliep. Niet dus! Blijkbaar mocht ik al sinds februari een nieuw toestel uitkiezen… Dat kwam wel heel goed uit. Nou, zoals je ziet koos ik voor de iPhone 5. Ik vind het zo’n fijn en mooi ding! En ik ben ook verliefd op mijn hoesje.

Lidl
Favorite store

Oh god, was zijn boodschappen DUUR! Ik ben elke keer voor vier dingetjes bij de AH wel €10 kwijt. Dat is toch belachelijk? Gelukkig zit er op loopafstand van mijn huis een Lidl. Voor al de boodschappen die je hierboven ziet, heb ik maar €12 euro betaald… WOW!

appeltaart
Favorite cheatmeal

Drie weken na mijn verjaardag heb ik nog even een feestje gegeven voor wat vrienden. Dit was de eerste dag dat iedereen kon. Leuk zo’n grote vriendengroep, maar wel mega onhandig als je iets wilt plannen… Nouja, ik bakte dus een overheerlijke appeltaart. Sowieso het lekkerste wat ik deze maand at.

Vogue
Favorite reading

Bij mijn stagebedrijf wordt eens in de zoveel tijd een grote stapel tijdschriften weggegooid. We krijgen elke dag de nieuwste magazines binnen en de stapelt worden gewoon te groot. Gelukkig heb ik een aantal Nederlandse en Amerikaanse Vogues kunnen redden!

ontbijt
Favorite breakfast
Mijn favo maaltijd van de dag: ontbijtje van havermout. Zeker de combinatie met amandel, sinaasappel, aardbeien en besjes is GODDELIJK.

Dat waren mijn favorieten van april!

19 thoughts on “Favorites of April

  1. Huh, is de Amerikaanse Vogue nou elke maand anders van dikte? Die van september is echt 4 keer zo dik als die van mei haha.

  2. Het valt tegen hé, ineens boodschappen moeten doen. Ik ben elke keer als ik boodschappen doe zo aan het rekenen want wij hebben hier alleen een AH en een C1000. Dramatisch.

    Die appeltaart ziet er trouwens goed uit. D:

Reageer

