Review: Kiko Volumeyes Mascara

IMG_8712

Al jaren gebruik ik de mascara’s van het Italiaanse merk Kiko. Mijn vader is ooit met zijn vriendin in Milaan geweest en daar kochten ze voor mij en m’n zus wat make-up van Kiko. Sinds dat moment ben ik helemaal fan van het merk en de mascara! Helaas is het merk in Nederland niet te koop, maar in veel andere landen gelukkig wel (o.a. Italië, Duitsland en Spanje). Altijd als ik in het buitenland ben neem ik weer een nieuwe mee. En het is mega goedkoop: de Volumeyes Mascara die ik jullie vandaag laat zien kost maar €2,79!

IMG_8710

IMG_8712

Allereerst de verpakking. Vaak gebruiken de wat goedkopere merken felle kleuren of juist hele simpele strakke verpakkingen. Eerlijk gezegd kun je aan Kiko niet zien dat het een goedkoop merk is! Ik vind het er zo mooi en subtiel uit zien. De mascara zelf heeft een mooie matgouden kleur. Echt mooi!

IMG_8717

Het borsteltje is vrij klein. Dit vind ik echt een groot voordeel, aangezien ik heel vaak met grote borstels in mijn ooghoeken duw. Dan heb ik zo’n grote zwarte punt in mijn ooghoek staan… Als ik dat weg wil vegen krijg ik altijd pandaogen. Echt zonde van mijn oogschaduw! Nouja, met dit borsteltje heb ik daar dus nooit last van.

IMG_8638

Ik heb best veel en lange wimpers. Ik moet ze eigenlijk altijd krullen voor ik mascara op doe, anders staan ze gewoon recht naar voren. En halverwege de dag zakken ze weer naar beneden, omdat ze dus gewoon echt te zwaar zijn. Ik heb mijn wimpers niet gekruld voor deze review, zodat je kan zien wat de mascara zelf doet!

IMG_8649 IMG_8660

Tada, ze zijn een beetje omhoog gaan staan! Vaak krijg je ontzettende spinnenpoten als je een mascara te vaak aanbrengt. Dat is bij deze mascara niet zo! Het borsteltje neemt om de een of andere reden niet te veel mascara op, waardoor je de mascara dus heel subtiel aan kan brengen. Dat heb ik trouwens niet gedaan hoor, ik heb een aantal laagjes over elkaar gedaan. Daarnaast separeert hij mijn wimperhaartjes goed.

IMG_8658

Zijn jullie net zo enthousiast als ik?! Wat is jullie favoriete mascara?

14 thoughts on “Review: Kiko Volumeyes Mascara

  1. Ik wil heel graag nog een keer iets van Kiko proberen. Deze zomer ga ik naar Italië en dan ga ik zeker deze mascara meenemen!

  2. Wauw die is mooi, als ik weer eens in het buitenland kom neem ik hem zeker mee! Is hij gewoon in elke drogisterij daar te vinden?

    liefs.

Reageer

