Interior: Black and White

Desktop10

Ik denk dat het één grote ramp wordt als ik later een eigen huisje heb. Ik vind namelijk veel te veel interieurstijlen mooi! Veel vriendinnen van mij hebben echt een uitgesproken smaak en die herken je ook altijd terug in hun slaapkamers of studentenkamers, maar ik zou echt geen keuze kunnen maken. Misschien dat ik gewoon elke kamer in mijn huis in een andere stijl inricht… Al zou dat wel een enorme rommel worden. Ach, ik heb nog even om er over na te denken. In ieder geval voor nu een inspiratiepost voor zwart/wit interieur. Eén van mijn favorieten!

11 12 10 interior 1 9 6 8 4 5 2 3 7

Weten jullie al in welke stijl je later jouw huisje wil gaan inrichten?

19 thoughts on “Interior: Black and White

  1. Wauw, prachtige foto’s heb je uitgezocht. Dit soort interieurs vind ik echt heel gaaf. Ik kan ook niet wachten tot ik zelf een huis heb om in te richten haha. :)

  2. ik ben echt van de romantische stijl, heb nu ook bijna alles wit met lichtroze en roosjes :) echt mijn ding, hoeft ook weer niet te dan word het weer te zoet zegmaar haha.

  3. Mooie inspiratie foto’s, lekker rustgevend. Ik vind een lichte kleur muren en grote ramen waar veel licht door valt eigenlijk altijd tof ;)

  4. Ik vind dit ook heel erg tof! Maar zal er dan wel een mooie kleurtje bij doen. Blauw ofzo, dat vind ik toch weer net wat fijner. Als kan ik ook wel in zoiets wonen hoor!

Reageer

