Review: Anastasia Brow Powder Duo

IMG_8733

Wenkbrauwen geven karakter aan je gezicht. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk om ze goed bij te houden, door ze vaak te epileren en al-tijd bij te teken voor ik de deur uit ga. Ik ga echt nooit zonder wenkbrauwpoeder op mijn wenkbrauwen de deur uit! Eerst gebruikte ik de wenkbrauwpoeder van de Etos, maar sinds mijn moeder ooit thuiskwam met de Anastasia Brow Powder Duo, ben ik helemaal om! Geen enkel product ‘vult’ mijn wenkbrauwen beter dan dit. Helaas mocht ik ‘m van mijn moeder niet gebruiken, dus besloot ik er zelf een te kopen. Ik zal jullie vertellen waarom ik zo’n fan ben.

IMG_8723

Een wenkbrauwpotlood is trouwens niks voor mij. Ik vind dat ik er te harde lijnen mee krijg en dat staat niet goed bij mijn lichte huid en blonde haar. Ik heb vrij dunne wenkbrauwen en ik vind het mooi om dat zo te houden. Met wenkbrauwpoeder krijg je een heel natuurlijk effect. Nouja, natuurlijk niet als je een veel te donkere kleur gebruikt ofzo, maar dat begrijpen jullie ook.

IMG_8734

Ik gebruik de kleur ash blonde. De donkere kleur matcht goed met mijn ‘winterhaar’ (zie de uitgroei) en het lichte kleurtje matcht bij de onderste laag van mijn haar, mijn ‘zomerhaar’. Als ik de twee kleuren met elkaar meng zit het net tussen de twee haarkleuren in! Perfect dus.

IMG_8682

Zoals je ziet heb ik best veel gaten in mijn wenkbrauw. Ik heb vrij lichte haartjes dus de huid is er goed doorheen te zien.

IMG_8688

Het poeder vult de gaten echt supergoed op, zonder dat het er nep uit gaat zien.

IMG_8690

Ik kocht de Anastasia Brow Powder Duo bij de Douglas en betaalde er €27,95 voor. Dit is best prijzig, maar je doet echt heel lang met het product.

Dit is sowieso mijn favoriete wenkbrauwproduct. Ik zou echt niks anders meer willen! Heb jij ook een product in je stash wat je never nooit voor iets anders zou inruilen?

18 thoughts on “Review: Anastasia Brow Powder Duo

  1. Wauw, mooi! Ik wil ook nog een Anastasia product, mijn wenkbrauwen doen vind ik altijd heel moeilijk – vooral om het gelijk te krijgen, haha. Hij geeft een mooi resultaat, maar is behoorlijk prijzig. Wat zit je haar btw mooi!

  2. Mooi! Maar hoe krijg je de poeder er zo netjes op? Gewoon uit de hand met een borsteltje of ook echt met zo’n mal en die inpoederen?

  3. Hij ziet er echt heel goed uit! Shame on me , ik doe het met een oogschaduw omdat dat de perfecte kleur is hahha. Fijne review Liefs!

  4. Ziet er mooi uit!
    Mijn beste vriendin heeft een potlood van dit merk,
    met aan de ene kant een highlighter en aan de andere kant dan voor je wenkbrauwen.

  5. Wat heb je dit netjes gedaan zeg! Ik krijg dan nooit zo goed voor elkaar met poeder. Daarom gebruik ik altijd een potlood. Als ik niet te hard druk en er genoeg met een borsteltje doorheen ga, krijg ik daar een mooi, natuurlijk effect mee.

  6. Ik gebruik precies dezelfde kleur! Idd prijzig, maar wel de perfecte kleur voor mij, aangezien veel poeders naar rood neigen en deze een mooie as tint heeft.

  7. Staat je heel erg mooi! Ik heb zelf ontzettend donkere wenkbrauwen dus behalve (HEEL VEEL) epileren doe ik er eigenlijk niks aan. Ze zijn al donker genoeg zal ik maar zeggen. :P

Reageer

