Tag: My alphabet

lala

Laatst zag ik bij Esmay deze hele leuke tag op haar blog! Ik besloot ‘m over te nemen en ook in te vullen. Tags vind ik altijd superleuk om te doen, omdat je altijd na moeten denken over dingen waar je normaal niet echt aan denkt. Kleine zelfreflectie ofzo!

Age 20.
Ik vind het nog steeds wennen dat mijn leeftijd nu begint met een 2 in plaats van een 1! Ik ben afgelopen maand jarig geweest, dus ik ben nog niet erg lang een twintiger.

Best friends
Ik vind het altijd lastig om mensen echt mijn ‘best friends’ te noemen. Toch zijn er drie meiden die ik al heel lang ken en waarmee ik al veel heb meegemaakt. Zij zijn toch wel mijn beste vriendinnetjes! Ze zijn ook alle drie heel erg anders, wat ook wel belangrijk is denk ik. Zo heb ik met iedereen een andere band.

Chore you hate
Boodschappen doen na een lange stagedag. Echt, bleh gewoon. Heel jammer, want toen ik nog thuis woonde vond ik het heerlijk om boodschappen te doen. Lekker tussen alle theesoorten snuffelen en het karretje helemaal volgooien met fruit. Nu ben ik steeds zo kapot, dat ik het liefst meteen lekker in bed wil liggen.

Dreamhouse
Als ik straks klaar ben met school en een vaste baan weet te scoren wil ik graag in een mooie stad (Utrecht, Amsterdam, Breda, zoiets) in een appartementje wonen. Gezellig aan een grachtje! Maar als ik ouder ben en aan een gezinsleven denk, zou ik het liefst net buiten de stad in een vrijstaand huis willen wonen. Met een grote voor- en achtertuin! Lijkt me echt heerlijk. Het liefst in een huis met een erkertje, dat vind ik zo schattig. Oh en ook geen hypermodern huis ofzo hoor, dat vind ik niks.

Essential start of your day 
Ontbijt! Gisteren moest ik bloed laten prikken bij de dokter en dat moest op een nuchtere maag. My god, ik dacht dat ik doodging! Ik stond om half 8 op en kon pas rond half 10 wat eten. Mijn buik ging helemaal tekeer en ik voelde me zo slapjes. Dus toen ik thuis kwam heb ik mijzelf verwend met een grote bak vol fruit en havermout met amandelen! Yum.

pastel 9

Favorite colour
Ik heb geen favoriete kleur. Ik vind op dit moment alle pastelkleurtjes heel erg mooi!

Gold or silver Zilver.
Dat past beter bij de kleding die ik draag. Ik vind het alleen zo jammer dat ALLE mooie sieraden goud zijn. Serieus, kijk maar eens bij de gouden sieraden bij bijvoorbeeld de Six. Echt veel mooier dan alle zilveren dingen. Geen idee waarom ze die gouden sieraden niet gewoon ook in het zilver hebben.

Height
Ik heb me lang heel rot gevoeld over het feit dat ik 1.83 m lang ben. Maar hoe ouder ik word, hoe fijner ik het eigenlijk vind. Ik heb nooit dat mensen mij jonger schatten dan ik ben, wat ik heel fijn vind. Verder krijg ik ook nooit negatieve opmerkingen over mijn lengte. Mensen lijken het alleen erg mooi te vinden. Ik heb dan ook wel het geluk dat ik vooral lange benen heb en een vrij normaal bovenlichaam. En verder is alles ook gewoon goed in proportie.

Instruments I play
Ik speel een heel klein beetje gitaar. Ik heb ongeveer 9 maanden les gehad en leerde daar allemaal simpele liedjes. En ik heb mijzelf in die tijd ook veel aangeleerd. Tim speelt echt heel goed gitaar (vooral elektrisch, dus denk aan de wat hardere muziek) en als ik hem zie spelen ben ik zo jaloers. Op zulke momenten heb ik echt spijt dat ik niet meer geduld had en door was blijven lessen.

Job Title (most recent)
Freelance journalist! Ik verdien geld met artikelen die ik voor bedrijven en websites schrijft, dus ik vind dat ik dat wel mijn ‘baan’ mag noemen. Verder heeft mijn stagebedrijf mij een baan aangeboden voor in de zomervakantie, dus mag ik mij zelf vanaf juni i.p.v. stagiair, beeldredacteur noemen!

Kids
Yes please! Ik weet echt honderd procent zeker dat ik kinderen wil. Waarschijnlijk twee! Het liefst een jongen en een meisje of twee meisjes. Ik vind zwangere vrouwen ook ZO mooi en word helemaal gelukkig van baby’s. Maar no worries mam en pap, ik begin er pas aan als ik klaar ben met de studie, een baan, auto en huis heb!

12

Life is incomplete without
Lekker cliché: familie en vrienden. Ik kan hier echt een megalange lijst neerzetten met dingen die voor mij heel belangrijk zijn, maar dat is gewoon echt te veel.

Music that you always listen to
Ik luister niet altijd naar dezelfde muziek.

Nickname
Lau, Lautje, Lauwie… Gewoon de standaard dingen!

Overnight hospital stays
Never ever! Gelukkig niet. Of misschien als baby ooit ofzo, dat ik het mij niet herinner. Maar volgens mij is dat ook nooit voorgekomen.

Phobias or fears
Volgens mij heb ik diep van binnen best heel wat angsten en fobieën… Ik heb bijvoorbeeld ontzettende vliegangst. Elke keer als ik met het vliegtuig ga word ik helemaal gek. Ik heb ook het idee dat het steeds erger wordt! Best vervelend. Verder heb ik ontzettende faalangst. Ik ben altijd bang voor presentaties en tentamens. Ik vind het heel erg om voor een grote groep ‘af te gaan’. En ik ben ook best snel vies van mensen of dingen. Ook heel onhandig soms. Zo zijn er nog wel 20 dingen waar ik bang voor ben! Oeh, zoals spinnen in mijn bed aantreffen… echt een angst! Haha.

Quote of a movie
Die onthoud ik echt nooit

Reason to smile
Als dingen heel erg meezitten of als ik ergens zin in heb. Pff, als ik hierover nadenk kan ik ook weer een hele lijst opnoemen, haha!

z`=]        544e`

Siblings
Een zus van 21! Met dezelfde kledingmaat als ik……. Hihi.

Time you wake up
De afgelopen maand staat mijn wekker standaard op 06:45. En dat zal de komende drie maanden ook nog zo zijn! Ik moet elke dag om 07:45 met de bus richting stage en heb een uur nodig voor al mijn ochtendrituelen.

Very important date this year
Geen flauw idee. De dag dat ik op vakantie ga?

Worst habit
Nooit gewoon EEN koekje kunnen pakken. Ik moet altijd heel zo’n pak wegvreten. Zelfs als ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb ik in zoete dingen, blijf ik dooreten. Zeer vervelend.

X-rays you’ve done
Nog nooit hoeven doen!

Yummie food you make
Misschien gek om over mijzelf te zeggen, maar ik ben erg goed in koken. En dan bedoel ik niet de dagelijkse kost, maar de wat specialere dingen. Ik vind het ook gewoon heel leuk om te doen! In bakken ben ik minder goed dat koken, helaas.

Zoo animal
Ik hou helemaal niet van dierentuinen. Al die beesten in die hokjes vind ik vaak maar zielig en een beetje saai. Dingen als Safari Park Beekse Bergen vind ik dan wel weer gaaf! Waar ze gewoon echt in een groot gebied vrij rond lopen. Ik vertel mijn favo niet huisdier wel gewoon aan jullie: schildpadden. Ik vind ze ZO leuk.

15 thoughts on “Tag: My alphabet

  1. Heel erg leuke tag! Ik heb ‘m ook gelezen en hij staat al klaar om ergens te publiceren deze week (:

Reageer

