Happy list!

fruit!
♥ Er is bijna niks wat mij blijer kan maken dan een volle fruitmand. Nouja, als we het over materiële dingen hebben in ieder geval! Afgelopen weekend ging ik met mama naar de Aldi en Lidl en we hebben voor 15 euro mega veel fruit gekocht! Ananas, mango’s, appels, grapefruits, citroenen en sinaasappels. En voor vijf euro extra kochten we er heel wat groente en noten bij! Wat een koopje zeg.

♥ De hele dag een strak blauwe lucht. Net zoals volgens mij heel Nederland, vind ik het veel te koud. Hallo, het is al een tijdje lente hoor! Gelukkig schijnt het zonnetje de afgelopen paar dagen en is er bijna geen wolkje aan de lucht! In ieder geval niet in Utrecht en Amsterdam. Wakker worden met de zon die op mijn muur schijnt is een stuk minder erg dan wakker worden terwijl het buiten sneeuwt of regent. Ik word er helemaal vrolijk van.

♥ Eten en drinken meekrijgen van thuis. Boodschappen doen vond ik toen ik nog thuis woonde leuk om te doen. Sinds ik op kamers woon en telkens zelf mijn portemonnee moet trekken in de Appie, vind ik het een stuk minder leuk geworden. Wat is eten duur joh! Gelukkig mocht ik van mijn vader een zakje met havermout mee waar ik weer een weekje mee vooruit kan, kreeg ik van de moeder van Tim een bakje met rode kool en erwtjes mee en twee pakken melk. Mama had speciaal voor mij wat appeltjes gekocht die ik ook heb meegenomen. Fijn dat ik zo goed verzorgd word.

♥ Bij oma op de koffie gaan. Dit weekend was het heel lekker weer (alleen een beetje te koud), dus besloten Tim en ik naar mijn oma te fietsen. We doen voortaan bijna alles met de auto en ik moest even testen of ik het fietsen nog niet verleerd was. In totaal hebben we 25km gefietst! We werden verwend met een paar bakken thee en heel wat chocolade en koekjes. Yumm!

♥ Van stage thuiskomen terwijl het nog licht is. Ik schrijf deze blogpost om 8 uur ’s avonds en de zon is nog niet eens onder! Echt fijn, zo lijken de dagen veel langer. Ik heb nu meer energie om nog wat te doen als ik thuiskom.

17 thoughts on “Happy list!

  1. Vooral dat het langer licht is vind ik zó fijn! En gezellig langs bij je oma, zou willen dat ik die kans nog had, geniet er maar van! :)

  2. Ik vind het ook echt zo fijn dat het weer langer licht is!
    Nu kan ik ook weer eens hardlopen (tja, ik weet nog niet helemaal of ik dat wel leuk vind),
    want waar ik altijd ging hardlopen waren geen lantaarnpalen.

  3. Duur he boodschappen. Ik vond dat zooo tegenvallen zucht. Gelukkig helpen je ouders je een beetje.

Reageer

