LOVE: New Balance Sneakers

Desktop10Als er iets hoog op mijn wishlist staat, is het wel een nieuw paar sportschoenen. En dan het liefst sportschoenen die ik ook als normale schoenen kan dragen! Nou is het een trend om hardloopschoenen te dragen terwijl je niet aan het hardlopen bent, maar dat vind ik raar. Die zijn veel te lomp en ‘sportachtig’ om dagelijks te dragen. De New Balance sneakers vind ik wel geschikt om dagelijks te dragen! Niet alleen gewoon geschikt, maar echt heel erg leuk!

Ik draag al zolang ik weet Vans en All Stars. Ik ben echt een sneakermeisje wat dat betreft, maar ik heb nog nooit bijvoorbeeld Nike of Adidas schoenen in mijn bezit gehad. Normaal gesproken vind ik die namelijk helemaal niet mooi. Of nouja, niet mooi… ze passen gewoon niet bij mij. Maar de New Balance sneakers vind ik echt heel gaaf! Ze zijn heel subtiel en lijken me heel comfortabel. Ook fijn als je in de zomervakantie citytripjes gaat maken en veel moet lopen. Ik wil ze! Via Zalando heb ik al een paar mooie gezocht, maar het zijn er eigenlijk te veel om allemaal in één collage te stoppen. Als je ze mooi vindt moet je zeker even een kijkje nemen hoor, er zijn meer kleuren en modellen!

Wat vinden jullie van deze sneakers?

18 thoughts on “LOVE: New Balance Sneakers

  1. ik heb ze gezien in het paars met felroze, die vond ik wel gaaf.. en ik ben ook echt jaren verslaafd geweest aan mn allstars, nu kan ik ze niet meer zien:P

  2. Ik vind ze mooi, maar zou voor een iets feller kleurtje gaan als het voor mezelf was (:

  3. Ik vind het nog steeds niets. Ik kan er niet aan wennen, ik ben dol op All Stars en Vans, maar dit is toch niet helemaal mijn ding.

  4. Nu ben ik helemaal geen sneakerliefhebber en waarschijnlijk is dat ook waarom ik deze niet zo mooi vind. Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak :)

  5. Ik weet niet zo goed wat ik van ze vind eigenlijk, ben de een vind ik ze wel leuk staan en bij de ander niet. Ik denk zelf dat het niks voor mij is!

  6. Tja, de New Balance schoenen zijn wel echt een ‘trend’. Geef mij maar gewoon comfi all stars, haha :) maar ik vind ze wel leuk hoor! :) xxx

Reageer

