Mijn verjaardagscadeautjes!

bday

Zoals jullie waarschijnlijk nog weten, ben ik afgelopen woensdag jarig geweest. Ik vertelde al dat ik het die avond met mijn familie heb gevierd en dat vrijdag drie vriendinnetjes langskwamen. Een aantal van jullie vroeg of ik wilde laten zien wat ik aan cadeautjes had gekregen en dat wil ik maar al te graag! Ik ben al ontzettend verwend! Ik ga mijn verjaardag nog twee keer vieren, dus ik krijg nog meer cadeautjes, maar het leek me wel leuk om deze vast te laten zien. Misschien dat ik ook nog een blogpost schrijf over de cadeaus die ik volgende week nog krijg!

Een aantal dingen heb ik in Utrecht laten liggen, dus daar heb ik geen foto van… Beetje jammer maar niks aan te doen. Van de ouders van Tim heb ik een lieve kaart met daarin geld gekregen, een zak met chocolade snoepjes en bloemetjes voor op mijn kamer. Van mijn huisgenootjes kreeg ik twee potten met narcissen en een kaartje en van mijn ouders en zus kreeg ik ook hele mooie kaarten met daarin een erg fijne bijdrage. Ik vraag eigenlijk altijd geld aan mijn ouders, want ik ben mega slecht in sparen… En als ik dat geld meteen wegleg kan ik mijn zomervakantie betalen!

IMG_8411 IMG_8417

Nu de cadeaus waar ik wel een foto van heb kunnen maken! Vrijdag kwamen mijn beste vriendinnetjes gezellig wat eten. Van Marjolein kreeg ik een pakketje met veel thee en een superlief theepotje. Ik ben een echte theeleut dus ik ben er heel blij mee! Vooral het potje vind ik heel leuk, het is een theepot en theemok in één. Echt schattig.

IMG_8420

Van Marijke kreeg ik iets van mijn beauty wishlist, namelijk de ontzettend mooie nagellak Thanks a Windmillion van OPI. Ik kon ‘m zelf nergens meer vinden in de winkels, aangezien het van een oudere collectie was, maar zij vond hem (gelukkig!!) nog wel. Ik ga snel swatchen en er een artikel over schrijven! Ik heb namelijk een dupe gekocht van Rimmel en ben benieuwd of de kleuren veel op elkaar lijken! Verder kreeg ik van haar een heel schattig geurbrandertje met daarin een geurkaarsje en een soywax. Lekker voor op mijn kamertje!

IMG_8428 IMG_8427

Van Tessa heb ik op mijn verjaardag zelf een pakketje ontvangen met daarin een kaart en chocolaatjes. En vrijdag kreeg ik ook nog een hele dunne ring. Zoals ik laatst al op mijn blog zette ben ik helemaal verliefd op al die dunne ringetjes en deze is echt perfect! Hij is echt zilver dus ik hoef ‘m niet steeds af te doen als ik mijn handen was ofzo. I like!

IMG_8436

En last but not least, het cadeau wat ik woensdag van Tim heb gekregen. Een juicer! YES! Echt heel grappig, hij is helemaal vanuit Delft met een mega grote doos naar Utrecht gereisd. Hij werd echt aangestaard, haha. Ik trouwens ook toen ik het cadeau aan het uitpakken was midden in een restaurantje. Het is echt een hele goede juicer en ik ben er superblij mee! Ik wilde echt zo graag zo’n ding hebben. Er komt snel een review op mijn blog met een recept voor een sapje erbij!

Zo, dat waren de cadeautjes. Ik ben al onwijs goed verwend door iedereen! Ik ga met het geld wat ik van mijn zus heb gekregen nog samen met haar een cadeautje uitkiezen. Waarschijnlijk wordt dat de wenkbrauwpoeder van Anastasia, dus daar zal binnenkort ook nog een artikel over verschijnen!

31 thoughts on “Mijn verjaardagscadeautjes!

  1. Wat heb je toffe dingen gekregen! Die ring is prachtig zeg. Net als die nagellak van OPI. En die Juicer is natuurlijk ontzettend gaaf!

  2. Oh toppie van die juicer! Morgen komt er toevallig een saprecept bij mij online, mocht je inspiratie nodig hebben ;). Verder: begrijp ik het goed dat als je het geld van je ouders apart zet, je je zomervakantie kan betalen? My god, heb je €1000 van je ouders gekregen :|. Tenminste, ik betaal altijd minstens €600 alleen al aan de reis?

    • Hahahaha, oh god nee! :’) Ik zet het aan de kant en betaal er mijn vakantie van, samen met het geld wat ik door te werken etc. spaar! En ik ga nooit zo duur op vakantie.. meestal geef ik maar rond de 400 euro uit all-in.. ;-) Die dure reisjes komen pas als ik wat meer geld heb!

      • Oh haha, ik dacht al: VERWEND NEST ;). Maar €400 all-in doe je netjes! Waar ga je meestal heen qua bestemming? Ik heb vorig jaar nog €618 betaalt voor een appartement (met ontbijt, dat wel) op Kos. Was wel echt een topappartement, maar toch dik meer geld dan jij uitgeeft. Tips & tricks zijn welkom ;).

      • Vorig jaar was ik rond de 500 euro kwijt voor een heel goed vier sterren hotel in Bologna (Italie) inlc. ontbijt en vlucht! Ik was daar 7 nachten en zijn bijna elke avond uit eten geweest, haha. We boeken altijd HEEL vroeg! Het hotel was meer dan 100 euro per nacht en wij zaten er voor ongeveer 60 euro per nacht :)

Reageer

