Inspiration: NOTD Easter

Normaal gesproken houd ik niet zo van nail art, maar zodra er schattige diertjes op nagels getekend worden ben ik om! Zeker met Pasen verschijnen er op Pinterest allemaal mooie nail art creaties. Vooral de kuikentjes en de paashaasjes vind ik er lief uitzien. Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer ik een kuiken op mijn nagels wil tekenen, niemand ziet dat het een kuiken is… dus daarom heb ik er ook een paar foto’s bijgedaan met wat makkelijkere ideeën om na te maken. Zoals de stipjes en de streepjes. Ook leuk toch? Gewoon paaseitjes van je nagels maken.

pasen 5 pasen 9 pasen 10 pasen 6 pasen 2 pasen 3 pasen 1 pasen 8 pasen 4 pasen 7

Geniet van het lange weekend!

9 thoughts on “Inspiration: NOTD Easter

  1. Ik hou eigenlijk absoluut niet van nail-art, zeker niet met gekke figuurtjes enzo. Maar die roze met gouden/witte strepen vind ik echt super leuk! Jammer genoeg zijn mijn nagels niet lang genoeg voor zoiets..

Reageer

