Monthly Phone Photos #5

Er is echt zoveel gebeurd deze maand dat mijn Monthly Phone Photos lekker uitgebreid is! Ik ben verhuisd, begonnen aan stage en jarig geweest. Ik heb dus een hele drukke, maar leuke maand gehad!

Marjolein
Precies aan het begin van de maand ben ik verhuisd naar Utrecht. Superleuk en spannend natuurlijk, maar wel gek om ver van mijn vriendinnetjes te gaan wonen! Als een soort ‘afscheid’ ben ik lekker gaan lunchen en winkelen met Marjolein. Natuurlijk niet echt een afscheid, want ik zie haar gelukkig nog regelmatig!

nachos
Ook met mijn moeder en zus ben ik lekker wat gaan eten en drinken. Deze nacho’s waren echt overheerlijk! Lekker warm en die snippers rode ui maakten het echt helemaal af. Yum. Eigenlijk moet ik het eens zelf maken thuis.

Eerste ontbijt
Ik presenteer u: mijn allereerste ontbijtje in Utrecht! Heel simpel, yoghurt met banaan en noten. Maar wel heel lekker!

Hand in zon Elke ochtend schijnt er net een beetje zon op mijn muur boven mijn bed. Geeft echt een lentegevoel als ik dan wakker word! Helaas verdween de zon in de loop van dag weer…

Weekend tim
Ik wilde heel graag het eerste weekend in Utrecht blijven zodat ik kon uitzoeken waar bij mij in de buurt winkels waren, een fijne sportschool zoeken en ik wilde gewoon graag de stad in! Tim kwam lekker drie nachten bij mij slapen en we hebben heel Utrecht “ontdekt”. En we hebben natuurlijk lekker gegeten! 

kaarsen
Buiten koud en regen: binnen kaarsjes aan!

zon
Mijn uitzicht elke ochtend… het zonnetje komt precies boven het water op. Mooi!

Ina jarig
Deze maand was de moeder van mijn vriend jarig, dus dat moest uitgebreid gevierd worden met taart. En dat vind ik als grote taartliefhebber helemaal niet erg. Ze had zelf cocostaart, kruimelvlaai en kwarktaart gebakken. Echt zozozozo lekker! En ’s avonds zijn we uit eten geweest bij het Wokparadijs. Onbeperkt sushi, wok, frietjes en ijs.

id krant
Een tijdje geleden ben ik geïnterviewd door het Eindhovens Dagblad over mijn blog. Deze week stond eindelijk een artikel in de krant! Ik lees in Utrecht natuurlijk niet het ED, maar ik kreeg een aantal whatsappjes van vrienden met een foto. Echt leuk dat ik met mijn hoofd in de krant stond!

Doodles
De dagen die ik maak op stage zijn echt heel erg lang. Telkens als ik even moet wachten tot er weer foto’s zijn gedownload, of als ik aan de telefoon ben begin ik te tekenen.

denbosch
Vorig weekend ben ik lekker een dagje naar Den Bosch geweest. Wat eigenlijk een winkeldagje moest worden liep uit tot een groot vreetfestijn. Eerst hebben we bij de Bagels en Beans heerlijke broodjes gegeten en later hebben we nog een grote Bossche bol gegeten. De grote chocolademelk met slagroom die ik er bij dronk was echt een beetje te veel…

Choco
De chocolademelk!

clean and lean
Lekker voor mij en mijn moeder een ontbijtje gemaakt. Havermout met amandelmelk, appel, kaneel en noten, een halve avocado en een eitje. Het ontbijt blijft echt mijn favoriete maaltijd van de dag. Ik kan me echt niet voorstellen nooit te ontbijten ’s ochtends, daar vind ik het veel te lekker voor!

thee drinken
Wijsheden tijdens het thee drinken.

bday
Afgelopen woensdag was de eerste verjaardag dat ik mijn beste vriendinnetje Tessa niet gezien heb. Normaal komt ze altijd even langs, maar dat kon niet aangezien ik gewoon stage moest lopen en zo ver weg woon. Dus besloot ze een kaartje en een cadeautje te sturen. Ik had echt helemaal niets verwacht en was echt zo blij toen ik thuis kwam en er een pakketje voor mij voor de deur lag. Echt superlief!

Dat was mijn maandje alweer! Hebben jullie ook een fijne maand gehad?!

20 thoughts on “Monthly Phone Photos #5

  1. Ziet er leuk uit! En wat maak jij een heerlijke ontbijtjes, haha! Moet ik ook eens gaan proberen om er wat leuks van te maken, want veel verder dan een boterham kom ik nooit. Al kan ik me inderdaad ook niet voorstellen dat mensen hun ontbijt overslaan, als ik wakker wordt heb ik bijna altijd wel trek. Haha!

  2. Leuk om te lezen altijd!
    Grappig dat jij net als ik het ontbijt super belangrijk vind, ik snap niet dat mensen zonder de deur uit kunnen gaan, ik zou echt omkiepen!

    Fijn paasweekend :D

  3. haha ik zit dus ook altijd te tekenen als ik beelden op moet vragen aan de telefoon. helemaal als ze je dan doorsturen van de een naar de ander is het a-4tje (met belangrijke aantekeningen) helemaal vol met pijltjes en domme dingen

Reageer

