It’s my birthday!

iphoto

Yay, happy birthday to me! Vandaag ben ik 20 jaar geworden, dus officieel geen tiener meer! Helaas heb ik gewoon heel de dag stage… Vanavond komen mijn moeder, zus, de vriend van mijn zus, vader, de vriendin van mijn vader en Tim naar Utrecht om het met mij te vieren. We gaan met z’n zevenen ergens een gebakje eten in de stad en dan krijg ik mijn cadeautjes!

Ik weet nog hoe ik vroeger altijd een lijstje maakte waar ik de dagen aftelde tot mijn verjaardag. Ik vond het altijd zo spannend om jarig te zijn! Eerlijk gezegd vind ik het nog steeds heel spannend. Zeker als ik nadenk over de cadeautjes… ik hou ervan om cadeautjes uit te pakken! Net als elk jaar, vier ik mijn verjaardag vaker dan één keer. Ik heb nou eenmaal verschillende vriendengroepen die het allemaal apart willen vieren (lucky me). Vrijdag komen drie vriendinnetjes bij mij thuis wat eten en wijntjes drinken, in april ga ik uit eten met twee andere vriendinnetjes en ik geef nog een feestje voor een vriendengroep maar die datum staat nog niet vast. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Of ik het voor familie vier weet ik nog niet, dat is altijd zo’n gedoe.

Nou, hopelijk hebben jullie ook een fijne dag vandaag! Ik ga zo taart eten op stage!

31 thoughts on “It’s my birthday!

  1. Haha, wat leuk! Gefeliciteereerd! Je ben jarig, jarig jopke, je bent jarig, neem een dropje! Geniet ervan. :) Veel plezier met alle leuke plannen, en maak ’t op stage ook maar gewoon een feestje haha. Enjoy!

  2. Ik ben hier een dagje te laat, maar heb je op Facebook gelukkig nog wel gefeliciteerd. Hoop dat je een super dag hebt gehad! :)

Reageer

