Favorites of March

Maart is nog niet helemaal voorbij, maar mijn favorieten van deze maand zijn al helemaal duidelijk! Ik ben trouwens wel blij dat maart bijna voorbij is… zo komen we telkens een stapje dichterbij de zomer. Ik ben ZO toe aan warmte en zon! Benieuwd wat mijn favorieten waren deze maand? Lees dan gauw verder!

favorite readings
Favorite readings
Ik lees echt ontzettend graag tijdschriften. Helaas vind ik ze vaak veel te duur om te kopen en koop ik alleen de Grazia. Gelukkig krijgt mijn stagebedrijf elke week/maand de nieuwste tijdschriften opgestuurd. Ik kan dus gratis en voor niks al mijn favoriete tijdschriften lezen, wanneer ik maar wil! Heerlijk!

favorite nails
Favorite nails
Witte nagels blijven een favoriet van mij. Ik vind het zo verzorgd en chic! En gelijk is het ook heel fris en vrolijk. Wit vind ik daarom ook echt een kleur die bij de lente last.

favorite jewelry
Favorite Jewelry
Ik schreef hier laatst ook al een post over: mijn nieuwe ringetje. Ik ben er nog steeds helemaal verliefd op! Het is zo’n schattig en leuk ding. Mijn zoektocht naar meer kleine ringen is nog niet over, ik heb nog genoeg lege vingers! Oké, twee handen vol met ringen is misschien wat overdreven… maar afwisseling is altijd leuk!

Favorite feeling
Favorite feeling
Bijna elke ochtend schijnt hier in Utrecht de zon. Deze foto maakte ik toen delen van Brabant en Limburg helemaal bedekt waren met een witte laag. Hier heeft het gelukkig al een tijd niet meer gesneeuwd (op wat natte sneeuw na). Het is echt een heerlijk gevoel om je gordijnen open te gooien en de zon op te zien komen. Zeker zo boven het water ziet het er prachtig uit!

Favorite animal
Favorite animal
Toen ik nog thuis woonde kwam Kinkie elke ochtend bij mij op of in bed liggen. Lekker knuffelen op de vroege ochtend. Dat is zeker iets wat ik heel erg mis nu ik op kamers woon. Gelukkig kwam ze afgelopen weekend weer bij mij op bed liggen! Samen hebben we nog tot laat in de ochtend liggen slapen. Fijn!

Wat zijn jullie favorieten van deze maand?

20 thoughts on “Favorites of March

Reageer

