TAG: I love spring!

spring2

Yay, het is lente! Helaas kan je dit nog niet echt aan het weer zien… Het is nog ijskoud buiten en er viel gisteren in het zuiden weer een laagje sneeuw. NOT GOOD! Om toch een beetje in een lentestemming te komen vul ik voor jullie deze tag in!

Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Zachte kleurtjes en wit zijn mijn favorieten op dit moment! Zeker de pasteltinten vind ik super. Mooi lichtpaars, lichtgeel, lichtroze… allemaal mooi. Maar af en toe heb ik ook gewoon zin om weer een donkere kleur op mijn nageltjes te smeren. Ik ben niet iemand die alleen in de winter donkere kleuren draagt en in de zomer felle, ik draag alles het hele jaar door.

Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Ik heb werkelijk nog geen idee! Waarschijnlijk wordt het bij mijn moeder thuis een paasbrunch en rol ik gewoon rond een uur of half 11 mijn bedje uit schuif ik in mijn pyjama aan tafel. Als we nog naar mijn oma gaan doe ik wel gewoon wat nette kleertjes aan en steek ik misschien mijn haar op. Of ik maak een ingevlochten vlecht! Ik ga voor Pasen in ieder geval niet zo mijn best doen als met bijvoorbeeld Kerst.

Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
Van de zon die warmte afgeeft op mijn huid. Ik kan niet wachten tot ik weer lekker buiten kan lopen of zitten en kan zeggen: ‘wat brandt dat zonnetje lekker hè?’. Hmm, echt een heerlijk gevoel vind ik dat! Ook kan ik niet wachten tot er weer blaadjes aan de bomen komen en alle bloemetjes weer gaan bloeien. Oh mennn, ik heb ZO’N zin in de lente/zomer nu!

Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Dat vind ik zo’n onzin… Ik gebruik al mijn parfum het hele jaar door. Geen speciale winter of zomer parfums voor mij.

Welke items in je kledingkast bewaar jij speciaal voor de lente?
Open schoentjes en sandaaltjes. No way dat ik die met dit weer draag! Ook wil ik mijn All-Stars weer eens aan! Mijn tenen vriezen er altijd af als ik die dingen draag in de winter… En ik heb een aantal blousjes met korte mouwen gekocht die ik heel graag wil dragen!

Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Ik moet bij muziek eigenlijk nooit aan een seizoen denken, dus dit vind ik een beetje een moeilijke vraag! Muziek roept bij mij eerder emoties op (of gewoon helemaal niks).

Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Veel felle lipsticks. En ik zoek nog mooie nieuwe sandaaltjes en misschien nog wat leuke shirtjes. Oh, en ik wil graag nog een zomerjasje scoren! Misschien zelfs een lerenjasje nog… Maar ik denk dat ik vrij weinig nieuws ga kopen aangezien ik liever voor een leuke vakantie spaar!

Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Ik vind ze allemaal (veel te) lekker. Maar als ik echt moet kiezen, kies ik voor melk zonder vulling. En dan het liefst twee tegelijk en sabbelen maar! Dat is echt een gekke tik die Tim mij heeft aangeleerd… Altijd 2 stukken chocolade in je mond doen en sabbelen. Ik kan gewoon niet meer genieten als ik maar 1 stukje in mijn mond heb, hoe gek is dat?

Laten we nu met z’n allen heel hard duimen, hopen en smeken dat het nu ein-de-lijk weer lekker weer wordt en dat het ophoudt met sneeuwen! Ik wil lekker picknicken, fietsen, wandelen, winkelen zonder jas aan, mijn zonnebril op, op terrasjes zitten, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voel je vrij om deze tag over te nemen!

17 thoughts on “TAG: I love spring!

  1. Haha wat grappig van dat sabbelen, ik krijg helaas pijn aan mijn tanden als ik teveel zoet in mijn mond heb :’) Leuke tag! Ik wil ook lente!

  2. Ik werd vanochtend wakker met het zonnetje op m’n gezicht, echt niets is fijner!
    Helaas gaven de weervrouwen en mannen hele andere berichten dan die ik wou horen.

  3. Al ben ik gek op winter, lente mag van mij nu toch ook wel komen. Ik ben wel een beetje klaar met mijn droge huid en alle laagjes. Leuke tag! :)

Reageer

