My Favorite Bloggers!

Hoewel ik mijn stage echt superleuk vind, baal ik van het feit dat ik weinig tijd heb om lekker te bloggen en blogs van anderen te lezen. Het liefst zou ik elke dag mijn Bloglovin lijstje af willen gaan, maar dat lukt gewoon niet! Naast de hele grote blogs die iedereen wel kent, neem ik ook altijd een kijkje op de onderstaande websites. Dit zijn zonder twijfel mijn favoriete blogs!

kittehscupcakes

Ik begin met mijn favoriete blog: Kittehscupcakes. Deze blog wordt elke dag (super)enthousiast bijgehouden door de zusjes Larissa en Tara. Ik ben vooral fan van hun kledingstijl! Ze dragen vaak dingen die ik zelf niet gauw zou (durven) dragen, maar het is altijd stoer, vrouwelijk en origineel. Heel leuk! Tara post vaak lekkere gerechten en Larissa bedenkt echt de gaafste DIY’s. SowiesowiesowieSOWIESO een kijkje waard!

Alyssa

Dan de blog van de 22-jarige Alyssa. Ik volg haar blog al heel lang en blijf me verwonderen over de prachtige foto’s die zij maakt! Serieus, volgens mij gebruikt ze gewoon dezelfde lens als ik, maar haar foto’s zijn duizend keer mooier. Ze post ook vaak recepten i.v.m. haar ‘clean’ eten online, wat echt heel inspirerend is. Zeker haar havermout en pannenkoekjes zien er altijd heel lekker uit. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

Annemerel

Annemerel was de eerste blogger die ik volgde toen ik terechtkwam in het ‘bloggerswereldje’. Ze schrijft hele luchtige berichten die makkelijk weg lezen, echt perfect als je het druk hebt maar toch even snel afleiding nodig hebt. Vooral haar persoonlijke blogposts zoals haar weekly diary en haar posts over reisjes vind ik erg leuk!

Lisanne

Last but not least de blog van Lisanne. Ik weet serieus niet hoe ze het doet, maar zij schrijft echt al-tijd positieve blogposts. Dat niet alleen, ze geeft ook nog eens mega handige tips aan haar lezeressen om zelf ook wat positiever te worden. Ik neem elke dag de tijd om de nieuwe artikelen van Lisanne te lezen en ze heeft mij nog nooit teleurgesteld!

28 thoughts on “My Favorite Bloggers!

  1. Deze volg ik ook allemaal. Fijne bloggers! Herken het wel hoor. Sinds ik aan eht werk ben gegaan heb ik ook bijna geen tijd meer om te bloggen, laat staan om blogs te lezen. Zo jammer!

  2. Ahhh wat super leuk om te lezen :D Dankjewel!

    Verder kan ik me hier voor 100% bij aansluiten, de andere blogs die je noemt zijn ook bij mij groot favoriet! (wel een eer om daar tussen te staan, hihi :p)

  3. Haha wat toevallig, ik heb vandaag ook een favourite bloggers blog! Ik volg ze eigenlijk allemaal, behalve KTCC, ik kijk hun filmpjes zo af en toe op Youtube maar hun blog lees ik eigenlijk nooit, moet ik misschien maar eens doen!

Reageer

