Shopped: New Ring!

new ring

De laatste tijd ben ik helemaal gek op kleine ringetjes. Ik kocht er een tijd geleden een bij de Six en sindsdien zoek ik me helemaal gek naar meer. Helaas zijn de grote ringen met gigantische bloemen en stenen iets meer een trend van nu, dus kan ik er weinig vinden… Maar het is mij laatst weer gelukt! Ik was aan het winkelen in Utrecht toen ik een ontzettend schattig ringetje zag hangen.

Serieus, ik heb overal gezocht. De Six, I Am, Pieces, H&M… ik ben zelfs de Bijenkorf ingelopen (ik dacht, als het niet goedkoop te vinden is dan maar duur!). Maar ik vond nergens een mooi dun ringetje met iets speciaals. Na een dag winkelen liep ik half teleurgesteld richting het station, toen ik nog langs de Accessorize kwam. Ik smeekte Tim of ik daar nog heel even mocht kijken (en YES dat mocht) en zag daar dit lieve ringetje hangen. Alsof hij speciaal voor mij gemaakt was. Een dun ringetje met daarop een ‘L’ van Laura. Het enige nadeel is dat hij niet echt van zilver is en nu al een beetje aan het roesten is. Ik was namelijk echt tig keer per dag mijn handen en vergeet al-tijd mijn ringen af te doen.

De ring was volgens mij €4,95 en was er ook nog met de letters ‘S’ en ‘E’. Ik weet niet of andere filialen nog andere letters hebben. Een vriendin van mij heeft mijn liefde voor dunne ringen opgemerkt en van haar krijg ik voor mijn verjaardag ook een dun ringetje! Het is alleen nog een verrassing welke… spannend! Als jullie trouwens tips hebben van leuke winkels/webwinkels waar je van weet dat ze dunne ringen verkopen, let me know! Ik heb tien vingers, dus er kunnen nog een hoop ringen bij. De middelste ring kocht ik trouwens bij I Am en de meest rechste bij de Six. Ik ben alleen bang dat deze al uit de collecties zijn!

Houden jullie van dit soort ringen?

24 thoughts on “Shopped: New Ring!

  1. Ze zijn schattig! Ik hou voor mezelf wel meer van grote ringen. Als ik ‘goedkope’ ringen koop lak ik ze altijd even met doorschijnende nagellak :-) als kleuterjuf was je je handen ook 100 keer per dag. X

  2. Ziet er heel leuk uit samen met die andere twee! heb je al eens geprobeerd met een laagje transparante lak aan de binnenkant? dan verkleurt hij minder snel!

  3. Ik ben ook een grotere fan van kleine ringen. Een statement ring is af en toe wel leuk. Maar ik liever een mooie zilvere dunne ring die ik elke dag om kan. Vind deze ook heel erg mooi! :) Ik draag zelf elke dag 2 ringen, 1 van de Lucardi en de andere van een marktje op de Elf Fantasy Fair. :)

  4. gewoon naar de juwelier gaan! daar hebben ze een heleboel zilveren ringetjes onder de 12EU.
    Bij iedere juwelier verkopen ze kleine zilveren ringetjes.

  5. Wat een super schattige ringen! Eens een laagje transparante lak op de ring doen en hij verkleurd niet, of in ieder geval minder snel!

  6. Ik vind het mooi, maar heb er echt te kleine vingers voor om ‘zomaar’ een ring te kunnen kopen. Ik moet ze dus meteen op maat laten maken bij de juwelier en dat tikt wel aan als je besluit om ineens meerdere ringen te gaan dragen :(

  7. Leuke ring! Ik moest lachen om ‘Ik smeekte Tim of ik daar nog heel even mocht kijken’ heel herkenbaar als ik met m’n vriend al de hele dag in de stad heb gezocht naar iets haha!

Reageer

