Shoplog: Action goodies!

IMG_8324

De Action is sowieso één van mijn favoriete winkels. Als ik zou willen zou ik echt een vermogen kwijt zijn daar. Ze hebben altijd leuke boekjes, kaarsen, vaasjes, mokken en ga zo maar door. Ik heb me ingehouden deze keer, maar heb wel een paar dingen gekocht waar ik super tevreden mee ben!

IMG_8335 IMG_8334

Een aantal Instagrammers die ik volg showde vorige week twee hele leuke notitieboekjes. Ik zag dat ze deze bij de Action gekocht hadden en moest ze gewoon ook hebben. Ik ben gek op notitieboekjes en nog gekker op Amerika, dus hop, naar de Action! Beide boekjes kosten nog geen euro. Natuurlijk is de kwaliteit niet te vergelijken met een Moleskine notitieboekje, maar kom op, dit kan je toch niet laten liggen? Er lag trouwens ook een Parijs boekje bij, voor de liefhebbers van Franse dingen.

IMG_8327 IMG_8328

Ook kocht ik de neusstrips en de puistjes patch. Ik gebruik al jaren neusstrips van Kruidvat, maar ik vind deze echt veel fijner. Ze zijn veel fijner aan te brengen en mijn neus voelde ook heel zacht na gebruik. Echt een aanrader dus! De puistjes patch zijn ook echt super. Ik had er al een paar keer iets over gelezen en wilde ze graag proberen. Ik heb ze voor het slapen aangebracht op pukkeltjes en de dag daarna waren ze bijna helemaal weg! Nog wel een beetje rood, maar ik voelde ze niet meer. Echt kleine wonder dingen.

Ik weet helaas niet meer precies hoe duur alles was, maar bij elkaar was ik nog geen vier euro kwijt. Dat heb ik onthouden omdat ik het zo mega goedkoop vond, haha.

Vinden jullie de Action ook zo leuk?! En hebben jullie nog tips over wat ik sowieso moet kopen daar?

27 thoughts on “Shoplog: Action goodies!

  1. Hee deze spullen heb ik ook allemaal haha! De neusstrips vind ik alleen een beetje flut, die werken bij mij voor geen meter. Maar die puistjes patches zijn echt super! En die notitieboekjes zijn ook zo leuk, ik heb er een heel voorraadje van aangelegd, want ik gebruik die altijd voor school haha.

  2. Het is dat ik echt al veel te veel notitieblokjes heb anders had ik deze twee ook zeker gehaald!
    Liefs

  3. heel erg leuk! misschien neem ik volgende keer ook die puistjesstrips. hopelijk hebben ze die bij ons in belgië ook!!

  4. OMG ik MOET morgen gelijk naar de Action voor die notitieboekjes !!
    Ik heb zelf een notitieboekjes verslaving en nu ik deze zie sta ik morgen om 9 uur voor de deur van de Action ;) haha !!
    Ik gebruik zelf ook de poriënstrips en de puistjes patch, zelf vind ik ze wel fijn !!

  5. Ik heb die neusstrips ook maar voor mij doen ze gewoon niks, dan zit ik een kwartier te wachten tot dat ding opgedroogd is, moet ik bijna huilen omdat het eraf trekken gewoon pijn doet en dan zie ik geen verschil.. Beetje jammer, maarja. Naar die puistjespatches ben ik wel benieuwd, misschien ga ik morgen even langs de Action!

  6. de neusstrips zijn echt heel goed !! maar de puisten patch ook ik had ze gebruikt en toen waren me puisten gelijk aan het opdrogen :)

Reageer

