My perfect little room!

IMG_8297

Ik had dit weekend gelukkig de tijd om voor jullie wat foto’s van mijn kamertje te maken! Helaas ben ik niet echt goed in interieurfotografie, dus het ziet er allemaal net wat minder leuk uit dan in het echt. Ik ben helemaal blij met mijn kamer en ben er ook best trots op! Het is nog lang niet af hoor, er moet meer decoratie in. Ik heb gekozen om al mijn meubels wit te houden en de tafel en stoelen heb ik zelf met een white wash bewerkt. Het was de bedoeling dat ze helemaal wit zouden worden, maar iedereen vond dit veel leuker. Ik ben van plan om nog een klok op te hangen en wat meer spulletjes op mijn kasten en op de tafel te zetten zodat de kamer net wat ‘aangekleder’ wordt. Maar ik vind het echt al heel erg leuk!

IMG_8302 IMG_8305 IMG_8300 IMG_8297 IMG_8319 IMG_8304

Dus, wat vinden jullie van mijn kamertje? En als jullie nog leuke tips hebben wil ik ze zeker horen!

52 thoughts on “My perfect little room!

  1. Wat ziet dat er leuk en knus uit!
    Vind dat het je erg goed is gelukt ook qua ruimte.
    Hier en daar wat leuke accessoires en het is helemaal af.

  2. Wauw wat mooi ingericht! Ziet er super uit, lekker ruim, geordend en mooi ‘kleurgebruik’! :)

  3. super mooi geworden! misschien een leuke tip: bij de ikea heb je leuke witte fotowandplanken dat is een plank waar je fotolijsten op kan zetten maar bijvoorbeeld ook leuke boeken of waxinelichtjes die zijn 10 euro bij de ikea hier de link: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50152595/

    en verder zou ik het bij pastel tinten houden! zo behoud je het witte erg mooi.

    veel plezier verder met inrichten!
    liefs, Jody.

  4. Wat is het mooi geworden! :D Een stuk groter ook dan de kamer die ik in Utrecht had. Tof ook dat wit en houdskleurige. Vind je tafel ook heel erg mooi.

  5. ZO! wat een plaatje van een kamer heb je daar! ziet er echt heel mooi uit! (kan ik je niet inhuren om mijn kamer ook zo in te richten?! ;) haha X

  6. Wauw, echt superleuk ! Misschien een beetje een rare vraag; maar waar hangt al je kleding eigenlijk ? Xx

  7. Echt leuk geworden, wat er toch weer allemaal uit beperkte vierkantemeters gemaakt kan worden.
    Dit was zeker al de moeite waard! Geniet ervan!

  8. Ik vind het er heeel mooi uitzien! Lekker licht, dankzij al dat wit. En ik vind je tafel en stoelen zo ook juist heel erg leuk, met die witte wash eroverheen.
    Niets mis met de foto’s trouwens, ik vind het prima overkomen hoor!

  9. Leuk! Echt het ziet er niet groot uit maar wel heel knus. Ik hou ook echt van wit omdat ik het nooit zat word, andere kleuren wel. Heel veel plezier in je nieuwe kamer!!

  10. Heel erg mooi! Ik zou een grote bos (kleurrijke) bloemen op de tafel zetten, dat geeft meteen meer kleur en je kunt iedere week afwisselen!

  11. Ziet er heel leuk uit, erg mooi!
    Was je trouwens vandaag in de H&M van Utrecht? Volgens mij heb ik je daar gezien, maar ik wist het niet zeker of jij het was (:

  12. Ik vind het nu al prachtig, helemaal mijn stijl: lekker rustig en wit, met veel houten details voor een “warme” uitstraling. Well done! Ik plaats binnenkort een logje over wit in interieurs, grappig dat dit net voorbij komt ;).

Reageer

