Mijn eerste week op kamers & stage!

stage

Zo, weekend! Hier was ik al sinds maandagavond aan toe. Na een weekend klussen begon ik afgelopen maandag gelijk aan mijn stage bij Hollandse Hoogte. En ik sliep voor het eerst in mijn nieuwe kamertje. Al met al was het een hele vermoeiende en spannende week vol nieuwe dingen! Aangezien een aantal van jullie benieuwd was naar mijn eerste nachtje in mijn kamer en naar mijn eerste stagedag, zal ik even een updatepost plaatsen!

Van zondag op maandag was mijn eerste nacht in Utrecht. Ik vond het echt heel moeilijk toen mijn ouders en Tim ’s avonds in hun auto’s stapten en wegreden. Ik deed de deur dicht en daar stond ik dan, helemaal alleen. Gelukkig was ik zo moe van het klussen dat ik bijna gelijk in slaap viel die avond. Maar niet voor lang! Ik schrok rond een uur of twee opeens wakker en had echt geen idee waar ik was.. Oh en ik droomde ongeveer drie keer dat ik te laat kwam bij mijn stageplek. Maar dat is voor mij niks nieuws, ik droom al-tijd dat ik te laat kom als ik de ochtend daarna ergens moet zijn. Ik droomde ook ooit dat ik mijn eerste werkdag ergens had, ging douchen en per ongeluk mijn haar paars had geverfd. Ik moest in die droom volgens die verpakking vijf keer mijn haar wassen voordat het weg zou zijn… En toen kwam ik dus te laat op mijn werk. Nouja, zo’n soort droom had ik dus de nacht voor mijn eerste stagedag ook!

Ik heb verder wel echt superfijn geslapen hoor, mijn bedje ligt heerlijk en ik voel me helemaal fijn in mijn kamer. Ik ben elke dag rond half 11 naar bed gegaan en tegen die tijd is het muisstil in ons huis, echt perfect! Mijn kamer is ook echt heel leuk ingericht, waardoor ik mij extra fijn voel hier. Ook mijn huisgenootjes zijn heel leuk en gezellig dus ik voel me na deze week al helemaal thuis.

Stage is ook echt heel erg gaaf. Ik loop nu drie maanden stage bij fotobureau Hollandse Hoogte op de afdeling Entertainment. Dit betekent dat ik foto’s zoek voor tijdschriften (bijvoorbeeld Cosmopolitan, Elle, Vogue, Viva, Linda, etc.). Ik heb ook de coverfoto van de Marie Claire mogen uitzoeken, hoe gaaf is dat?! Nu nog afwachten of zij ‘m ook echt gaan kopen…. Leuk weetje trouwens: fotobureaus bedenken veel van de onderwerpen die in tijdschriften komen. Als ik opmerk dat opeens alle celebs de helft van hun hoofd kaalscheren, mail ik een stuk op 10 foto’s naar tijdschriften met die ‘trend’ erbij. Dikke kans dat zij hier een artikel aan wijden in hun volgende nummer! Ik weet nu ook echt de meest nutteloze dingen. Zo weet ik de zwangere Jenna Dewan (Step Up) vaak nadat ze naar de sportschool is geweest taco’s koopt… En alle andere nieuwtjes weet ik als eerst. Dus alles wat wij lezen op nu.nl (achterklap), ilovefashionnews.nl, etc. dat weet ik vaak al uren en soms dagen van te voren. Ik heb ook toegang tot alle foto’s van alle fashion shows die zijn geweest of zelfs nog gaande zijn. Heel gaaf! Ik zit daar helemaal op mijn plek.

Nou, dat was mijn weekje weer! Aangezien ik elke ochtend thuis vertrek als het nog donker is en ik pas thuis ben als de zon alweer onder is, heb ik nog geen kans gehad om foto’s te maken van mijn kamertje. Ik ga dit weekend zoveel mogelijk foto’s maken voor mijn blog, dus jullie zullen snel wat foto’s zien!

24 thoughts on “Mijn eerste week op kamers & stage!

  1. Lijkt me ook wel even wennen als je opeens alleen op kamers gaat! (: Fijn om te horen dat het wel helemaal goed gekomen is. Je stage plek lijkt me ook echt super gaaf!

  2. Wat klinkt je stage gaaf zeg! Ik hoop dat ze de door jou gekozen foto gaan uikiezen! :) En fijn dat je kamertje zo bevalt! Dat is wel erg fijn

  3. Hihi van dat raar dromen heb ik soms ook nog wel eens last.
    & wat fijn dat je je al zo snel thuis voelt!
    Wat een supergave stage plek zeg! Lijkt me echt heel leuk om al die nieuwtjes allang te weten voordat ze bekend worden gemaakt.

  4. Superleuke stage, zeker weten ! Krijgen we nog wel foto’s te zien van je nieuwe huisje ? Ben erg benieuwd!!

  5. Wat klinkt het als een heerlijke fijne start van een week vol nieuwe dingen. Gelukkig kwam je niet te laat deze week op je gave stage. En wat fijn dat je kamer bevalt!!

  6. gelukkig voelde je je snel thuis op je kamer. toen ik alleen ging wonen was het ook even slikken, dus ik ken het gevoel.

  7. Fijn dat je al helemaal thuis voelt op je eigen plekje… En dat je het zo naar je zin hebt op je stage bedrijf… Ben benieuwd straks naar je foto,s van je kamer.

  8. Wat spannend je eerste nachtje alleen! Gelukkig heb je het naar je zin! Kan alleen maar nog leuker worden toch. En wat een onwijs leuke stageplek

Reageer

