Five random personal facts

me
Tijd voor weer eens wat ‘Laura-feitjes’!
1. Ik word rustig als ik mijn nagels lak. Het is echt een soort therapie voor mij geworden. Altijd als ik stress heb, niet lekker in mijn vel zit of erg moe ben, ga ik mijn nagels lakken. Het liefst in een hele vrolijke kleur. Ik zet dan een muziekje op en ga er helemaal voor zitten. Ik doe er ook best lang over. Heel gek, maar ik word er helemaal rustig van!

2. Ik eet tot ik misselijk ben. Echt waar, ik heb gewoon geen idee wanneer ik genoeg heb gehad. Ik heb net een hele reep 78% pure chocolade gegeten. Geloof mij, een reep melkchocolade kan ik op zonder misselijk te worden, maar zo’n pure variant dus echt niet. Ik had gewoon geen zin meer in avondeten… En gisterenmiddag was er zo’n lekkere lunch bij stage dat ik zo’n 4 boterhammen met alle soorten beleg heb gepakt. Chocoladepasta, kaas met avocado, rosbief met avocado en gestampte muisjes. Ik zat de rest van de dag vol.

3. Ik zing soms onbewust mee met mijn muziek. Thuis maakt dat natuurlijk niet uit, maar in de supermarkt of bij de bushalte wordt ik soms best vreemd aangekeken. Ook tik ik altijd met mijn vingers, voeten of pennen mee met de maat van de muziek. Dat kan voor mijn omgeving ook best vervelend zijn denk ik.

4. Ik kan maar in drie verschillende posities slapen. Of op mijn rechterzij, of op mijn buik met mijn hoofd naar rechts, of op mij rug met mijn hoofd naar rechts.

5. Ik vind ontbijt de lekkerste maaltijd van de hele dag. Ik kan echt ontzettend genieten van mijn ontbijtje en heb er altijd zin in. De avond van te voren lig ik al te bedenken wat ik die ochtend ga eten. Hmmm, morgen ga ik een eitje bakken en een grapefruit eten. En ik pak er lekker een boterham met pindakaas bij! Yum. Zin in.

Ik zat te denken om een keer een ‘vraag en antwoord’ blogpost te schrijven. Ik vertel namelijk best veel over mijzelf, maar misschien zijn er wel dingen die jullie graag van mij willen weten? Laat een reactie achter met een vraag aan mij en dan kies ik de leukste uit om te beantwoorden! En als jullie het een stom idee vinden… dan doe ik net alsof ik het nooit hebt gevraagd. Oké? Hihi.

23 thoughts on “Five random personal facts

  1. Haha nummer twee is heel herkenbaar, bij mij zit er ook geen stop op mijn eetlust. En dat meezingen heb ik ook vaak, dat is vooral irritant als ik uit volle borst meezing omdat ik denk dat ik alleen thuisben en vervolgens blijkt dat m’n broertje gewoon in de kamer naast me zit haha.
    Leuk om te lezen! :)

  2. Ahhh, ontbijt vind ik ook zo lekker! Ik kan inderdaad ook ’s avonds in bed liggen en zo denken aan het ontbijt wat ik de volgende dag ga maken dat ik er enorme honger van krijg haha.

  3. Zo herkenbaar! Ik weet ook nooit wanneer ik genoeg heb gegeten. En ontbijt vind ik ook altijd zo lekker. Soms na m’n ontbijt denk ik al wel eens wat ik de volgende dag zal nemen.. erg erg.. Ik ben benieuwd naar wat jou favoriete ontbijt is!

  4. Haha, ja nummer 5 heb ik ook! Sommigen krijgen hun ontbijt echt niet naar binnen, maar ik kan echt genieten van een lekker boterhammetje met toetje of een smoothie :)

  5. Dat van het nagels lakken herken ik! Ik vind het niet alleen leuk om te doen, maar het heeft inderdaad ook echt iets therapeutisch. En het eten tot misselijkheid is ook herkenbaar haha…

Reageer

