Ik wil een sapjesmachine!

juice 4
Hoog op mijn verlanglijstje staat een sapmachine. Ik heb wel een blender hier, maar ik hou niet zo van die dikke prutjes. Ik lust alleen smoothies met fruit, maar op die manier krijg ik nog niet al mijn vitavriendjes binnen. Het liefst zou ik elke dag een vers sapje drinken vol met gezonde ingrediënten! Dan hoef ik ook wat minder groenten naar binnen te werken ’s avonds.

juice 2

juice 1
Ik heb een heel leuk plaatje gevonden waar een aantal recepten te zien zijn. Ik heb al best vaak gelezen dat er gember in sapjes wordt gedaan. Ik blijf het een beetje gek vinden, maar misschien is het wel superlekker. Ik heb geen idee… De Citrus Delight lijkt mij echt heel erg lekker. Ik heb gek op citrusvruchten. Maar, daar zitten natuurlijk niet alle vitamines en mineralen in die ik op een dag nodig heb! De Tropical Envy lijkt mij de gezondste van de vier. Ik wil ze echt zo graag een keer maken!

juice 3

Kijk dan hoe schattig dit er uit ziet? Elke dag van de week een apart sapje.

Ik wil sowieso zo’n sapjesmachine hebben. Drinken jullie wel eens sapjes? Zoja, tips voor lekkere combinaties zijn altijd welkom!

Bronnen: 1 + 2 – 3 – 4

22 thoughts on “Ik wil een sapjesmachine!

  1. Zo’n sapcentrifuge lijkt mij ook dé oplossing, ik eet wel graag groente maar fruit neem ik niet vaak genoeg. Bovendien lijken de sapjes me ook heel erg lekker !

  2. Ik heb een sapcentrifuge, en het is heerlijk!
    Zou hem niet kwijt willen. Superhandig, je mikt er gewoon in wat je hebt, wat natuurlijk wel een beetje bij elkaar past. Maar er komen de meest lekkere sapjes uit. En met gember is heerlijk, geeft een beetje pit en is zoet.
    Jummie!!

  3. Ja, dit lijkt mij nou ook zo geweldig! Ik zou alleen bang zijn dat er weer zo’n apparaat gekocht wordt, waar we toch niet zoveel mee doen als we eerst dachten. Gember in dit soort sapjes vind ik trouwens niet te nassen. Zo vies! Maar goed, ieder z’n smaak haha.

  4. Maar kan je niet alles in stukjes hakken en in de blender doen? En als het te dik is kan je er altijd wat water/sap bij doen toch? Ik snap het verschil denk ik niet helemaal tussen een blender en een sapjesmachine..

  5. Wij hebben ook een sapcentrifuge, lijkt echt enorm handig en is het ook wel, maar het schoonmaken.. Pff.. Net is niet heel veel werk, maar gewoon een rotklusje haha. Ik heb echt gek op sapjes en drink het liefste iedere morgen een vers sapje maar het feit dat ik een kwartier eerder op moet staan om dat ding schoon te maken weerhoud me er toch van..

  6. Voor in de zomer vind ik het altijd heerlijk! Maar er moet inderdaad niet te veel klonten in zitten. Die zijn trouwens wel lekker om te mengen met ijs!

  7. Ik heb alleen een blender maar een juicer staat héél hoog op mijn verlanglijstje. Zonde dat die dingen zo duur zijn, nog maar even sparen. Ik had laatst trouwens een sapje bij de B&B gehad met sinaasappel, wortel, honing en gember. Was héél lekker!

Reageer

