Let the spring begin!

pastel 2

Jullie moesten een weten hoe erg ik toe ben aan de lente. Elke keer als de zon een beetje schijnt moet ik gewoon even naar buiten. Ik heb het helemaal gehad met de kou, de sneeuw, de regen en de grauwe lucht. Gelukkig was het gisteren en eergisteren erg mooi weer! Het zonnetje scheen en ik kon mijn handschoentjes eindelijk een keertje thuislaten. Helemaal vrolijk liep ik lang de haven in Amsterdam richting mijn stageplek. Licht (heel licht) voelde ik het zonnetje op mijn huid branden. Fijn!

pastel 6 pastel 3 pastel 4

pastel 7

De mooiste trend van de lente vind ik de pastelkleuren. Mint, paars, geel, groen, allemaal prachtige vrolijke kleurtjes, maar toch zacht! Het past ook helemaal bij de lente vind ik. In de zomer zijn de pastelkleuren ook mooi hoor, maar ik vind felle kleuren iets beter bij de zomer passen dan de pastelkleuren. Ik heb via Weheartit wat fijne inspiratiefoto’s gezocht. Alles in pasteltinten!

spring 1 pastel 9 pastel 8 pastel 5

Vinden jullie pastelkleuren ook zo mooi?

21 thoughts on “Let the spring begin!

  1. Wat een ontzettend leuke kleurtjes, krijg er gewoon helemaal zin in zo! heb vandaag ook voor t eerst iets nieuws aan in een poedertint met kant.. heerlijk gevoel!

  2. Ik hou van zomerkleding! Ik ben er echt aan toe om het weer aan te trekken haha! Al die saaie winterkleding mag nou wel eens de kast in

  3. Prachtig! Ik vind de pastelkleurtjes heerlijk. Ik ben voor de geel, oranje en roze helaas toch echt te bleek. Maar vind de blauwe en groene pastelkleurtjes helemaal tof!

  4. Prachtige plaatjes heb je uitgekozen! Ik heb ook zooooo veel zin in de lente. En nu is het eindelijk lekker weer en lig ik in bed met griep :( Stom! Maarja, als het goed is, is dit slechts een voorbode op nog veel meer lekkere dagen…
    Pastelkleurtjes vind ik wel heel er mooi, maar ze staan me vaak niet zo goed.

Reageer

