Moving Day #1

Moving Day #1

De eerste klusdag zit er eindelijk op. Dit weekend verhuis ik van Eindhoven naar Utrecht en het is echt zo’n gedoe! We moesten vandaag alles schilderen en het plan is dat morgen mijn meubels in de kamer komen te staan. Ik moet namelijk van zondag tot maandag al in mijn kamertje slapen… Ik zal jullie een update geven over hoe mijn eerste klusdag eruit zag!

We begonnen met het afplakken en bedekken van de deurpost, plinten en het tapijt. En we moesten een muur in mijn kamer schuren, deze is namelijk van hout (I know, het is vreemd). Toen we eindelijk alles hadden afgeplakt, het tapijt hadden bedekt met plastic en de houten muur hadden geschuurd wilden we beginnen. Op dat moment kwamen we erachter dat we het trapje vergeten waren thuis. Gelukkig zit er een Praxis op vier minuten van mijn kamer, dus sprongen we in de auto om een trapje te kopen. Van de vriendelijke verkoper kregen we er zelfs een gratis verlengstuk bij voor de verfroller! Hoe aardig is dat?!

Moving Day #11

Mijn schoonvader gaf mij vorige week een pot met 10 liter witte verf. Ik was echt superblij met deze pot, aangezien ik heel de kamer wit wilde gaan schilderen. En verf is duur. Oké, trapje stond klaar. Alles was klaar. We konden beginnen met verven! “Jongens, staat de witte verf nog in de auto?”. Nee. De witte verf stond niet nog in de auto. De witte verf stond ook nog in Eindhoven. Oeps. Dus hup, naar de Praxis! Ik was een beetje chagrijnig aangezien ik dacht veel geld te hebben bespaard omdat ik geen witte verf meer hoefde te kopen. Eenmaal bij de Praxis was ik gelijk weer vrolijk: de Flexa 10 liter ‘Stralend Wit’ verf was in de aanbieding! Afgeprijsd van €78 euro naar €36, serieus, wie is hier een geluksvogel?! Ja, ik dus. 

Moving Day #12

Gelukkig ging het verven heel erg snel en ik ben erg blij met het resultaat. Je ziet het niet heel goed op de foto’s, maar ik heb gekozen om alle muren wit te schilderen, op één muur na, deze is lichtgrijs. Ik wilde het heel licht houden zodat de kamer groter lijkt. Ik heb de foto’s met mijn HTC gemaakt, dus de kwaliteit is een beetje crappy. Het zijn in ieder geval voor en na foto’s van de muren die het meest zijn veranderd! 

Ik zal morgen een update plaatsen met wat foto’s als er al meubels in mijn kamer staan!

20 gedachten over “Moving Day #1

  1. Wit is inderdaad een stuk mooier! Maar wat bof jij dat de witte verf in de aanbieding was, dat scheelt wel veel zeg! Ik ben benieuwd naar morgen hihi

  2. hee Laura! wat een bofkont dat de verf in de reclame was! en wat leuk dat je een eigen plekje hebt! ik ga binnenkort ook op mezelf, het is een grote stap maar wel erg leuk! veel plezier met inrichten enzo! liefs, Jody.

  3. Wat zonde dat die verf nog in eindhoven stond! (: wel gaaf dat je eindelijk op kamers gaat! We verwachten natuurlijk wel een roomtour als ie af is hihi! Succes met klussen!

  4. Aight dat is niet zo leuk dat je hem was vergeten, gelukkig was het in de aanbieding! Gelukkig hebben we nog verf thuis :). Ben benieuwd hoe je het gaat inrichten :)

  5. Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat, het ziet er nu al in ieder geval beter uit, vind ik:) Ik hou van wit, lekker veel licht: heerlijk.

  6. Wat een gedoetje, dat verhuizen ook altijd. Ik ben in afgelopen 1,5 jaar ook al 3 keer verhuisd en daar word je echt niet vrolijk van. Kost veel tijd, energie en bovendien ook geld …

  7. Gelukkig is het goed gekomen met de verf! Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien :)

    P.S. Volgende week weer mango’s in de aanbieding bij de AH haha!

Reageer