Monthly Phone Photos #4

Ik was gewoon helemaal vergeten dat februari zo’n korte maand is! Normaal zet ik de laatste dag van de maand een ‘monthly phone photos’ artikel online, maar ik dacht: Oh, het is pas de 28ste, ik heb nog wel even! Niet dus, vandaag is de nieuwe maand al begonnen. Oeps. Nou, toch nog even een fotodagboekje van de maand februari voor jullie. Kijk gauw verder!

1Ik begon de maand met een eetafspraakje met een vriendin. We hadden samen een vrij intense sportles gevolgd en wilden een gezonde salade maken. Dat is ons zeker gelukt! En de combinatie van mango en garnaaltjes was ook nog eens erg lekker.

2

Ik heb het deze maand ontzettend druk gehad met school. Telkens als ik aan tafel ging zitten om hard te werken kwam Kinkie bij mij zitten. Gezellig!

3

Mango is echt mijn favoriete fruitsoort van dit moment. Zeker als de mango helemaal goed rijp is, is ‘ie zo lekker! Het liefst zou ik er 10 op een dag eten, maar dat vinden mijn buik en portemonnee niet zo’n strak plan denk ik.

4

Deze sushi heb ik bij mijn vader thuis gegeten. Het komt gewoon van de Albert Heijn. Ziet er goed uit toch?

5

Het heeft deze maand nog net wat te vaak gesneeuwd naar mijn zin. Ik heb echt een enorme hekel aan sneeuw (vooral aan de kou), maar het levert wel mooi foto’s op.

6

Weer eens een OOTD online geplaatst. Het was echt mega koud joh, met zo’n dun shirtje in de sneeuw. Maar alles voor goede foto’s. Toch?

7

De bos bloemen die ik de dag na Valentijnsdag van Tim kreeg. Ze hebben het echt 1,5 week volgehouden, wat een superbloemen.

8

Samen met Tim heb ik de dag na Valentijnsdag een grote cheesecake gebakken. Helaas ben ik iemand die altijd iedereen een stuk beloofd, dus er bleef weinig over voor mij en Tim zelf. Maar ach, ik heb veel mensen blij (en dik) gemaakt!

9

Op dinsdag is het in het centrum van Eindhoven altijd markt. Samen met mijn moeder en zus hebben we flink wat fruit ingeslagen. Zo’n volle fruitschaal maakt mij altijd zo vrolijk! Voor die ananas hebben we maar €1,- betaald. Hoe goedkoop wil je het hebben?!

11

De minor die ik het afgelopen half jaar heb gevolgd is klaar en ik heb het gehaald! Ik besloot deze week met een meisje wat te gaan drinken in Den Bosch, zodat we weer even bij konden kletsen. We hebben ook meteen wat outfitfoto’s gemaakt voor de blog!

12

Samen met een vriendin ben ik naar het concert geweest van Yellowcard in Tivoli. Dit is een Amerikaanse rockbandje waar ik jaren geleden ontzettend fan van was.

13

Pannenkoeken! De vriend van mijn moeder is bakker geweest en kan zulke lekkere dingen maken. Zelfs zijn pannenkoeken zijn lekkerder dan normaal (en ze kwamen gewoon uit een pak…). We hebben er goed van genoten.

14

Vorige week heb ik met klasgenootje Lotte wat outfitfoto’s gemaakt in Amsterdam. We hebben meteen lekker wat gedronken bij de Starbucks en ze heeft me allerlei leuke winkeltjes laten zien.

Dat was mijn maand alweer! Ik ben aankomend weekend ontzettend druk met verhuizen en begin maandag 4 maart met mijn stage bij Hollandse Hoogte. Dit is een fotobureau die aan nationale en internationale kranten/tijdschriften/reclamebureaus en omroepen foto’s levert. Ik zal 3 maanden lang meelopen op de afdeling Entertainment, wat natuurlijk super aansluit op mijn interesses en de blog! Ik zal vooral bezig zijn met lifestyle gerelateerde fotografie. En natuurlijk zal ik de komende weken artikelen voor Misslipgloss gaan schrijven, wat ik er spannend en leuk vind!

Hoe was jullie maand?

14 thoughts on “Monthly Phone Photos #4

  1. Leuk overzichtje. Heerlijk al dat fruit van de markt en het scheelt zo veel qua geld. Ik ben altijd erg benieuwd naar die sushi van de AH, naar mijn idee kan het niet lekker zijn, maar dat is het dus wel? Toch maar eens proberen! Veel succes met alles de aankomende maand!

  2. Aaah ik heb net iets gegeten wat totaal niet goed was voor m’n maag (ugh) , maar nu krijg ik honger door je cheesecake en sushi en alles! Leuke foto’s!

  3. Ahhh, al dat eten, krijg er bijna honger van! Volgens mij was februari wel een fijne maand, en gefeliciteerd met het behalen van je minor!

  4. Ben hier voor het eerst (via je artikel op misslipgloss) maare, met Yellowcard (I LOVE!), Cheesecake, Sushi, je kat, en allemaal andere leuke foto’s moet jij wel een leuke blog hebben.
    Ik kom snel weer terug :)

Reageer

