Freelancen bij Misslipgloss.nl

Desktop8
Eindelijk kan ik jullie vertellen wat het baantje is wat ik vanaf volgende week heb. Veel van jullie zullen het al wel weten, maar ik ga de komende weken freelancen bij Misslipgloss.nl! Dit doe ik voor het vak ‘Freelancen’ wat ik 8 weken lang volg, maar natuurlijk ook omdat ik het erg gaaf vind om te doen. Jullie kunnen hier mijn eerste artikel lezen waarin ik mij voorstel. Ik zal jullie vertellen wat dit voor mijn eigen blog gaat betekenen

Eigenlijk gaat er niet veel veranderen hier. Ik zal het wel wat drukker krijgen, zeker aangezien ik vanaf maandag 4 maart ook nog een fulltime stage ga lopen, maar ik ga mijn best doen om gewoon elke dag een update te plaatsen. Naast mijn dagelijkse updates op mijn eigen website kunnen jullie dus ook wekelijks een artikel van mij gaan lezen op Misslipgloss.nl. Ik vind het echt ontzettend spannend om te doen en ik hoop natuurlijk dat de lezers van MLG mijn artikelen leuk gaan vinden. Dat zullen we snel genoeg merken! Het zal wel even wennen zijn, van een blog met bijna 300 volgers naar een blog met meer dan 14.000 volgers. Maar ik denk dat het wel goed zal komen.

Er komt straks nog een normale update online, maar vond het wel fijn om het nieuws ook even op mijn eigen site te zetten. Ik wilde het gewoon ook even met mijn eigen volgers delen, haha!

31 thoughts on “Freelancen bij Misslipgloss.nl

  1. Ik zag je stukje op MLG gister al voorbij komen. Super leuk! Kijk uit naar je stukjes daar, maar ook op je eigen blog natuurlijk! Succes met alles!

  2. Wat ben ik blij dat ik jou blog gevonden heb! Super leuk om te lezen.

    Hoe krijg jij je wenkbrouwen zo mooi?

    X

  3. Ik volg misslipgloss al jaren, ik zag dat je gaat freelancen daar, gaaf joh! Je hebt nu iig weer een nieuwe volger op je eigen blog ;-)

Reageer

