Ear piercing addict

IMG_8241

Hoewel sommige meisjes al gaatjes in hun oren hadden toen ze nog geen drie jaar oud waren, kregen mijn zus en ik ze pas in onze laatste jaren op de basisschool. We hebben jaren gezeurd of we als-je-blieft ook oorbelletjes mochten, maar mama zei telkens nee. Ze had zelf ook gaatjes gehad en wilde die helemaal niet. Dus nu heeft ze (bijna onzichtbare) gaatjes in haar oorlellen en dat vond ze niet mooi. We moesten dus echt oud genoeg zijn, zodat we goed over na zouden denken. Gelukkig vond mijn oma dat onzin en haalde zij onze moeder over. Daar begon het dus allemaal mee.

IMG_8235

Een aantal jaar later wilde mijn zus en ik twee extra gaatjes in onze oren. Natuurlijk vond mijn moeder dat weer helemaal geen goed idee. Hoppa, op naar oma! Zij vond het een heel leuk idee. Uiteindelijk liet mijn zus twee extra gaatjes schieten en ik maar één. Zij had er nu in totaal zes en ik dus vier. Maar, we zijn diezelfde dag nog terug gegaan naar de juwelier aangezien ik er toch nog één bij wilde. Ik had er dus op dat moment ook zes.

IMG_8204

Toen ik 15 jaar was besloot ik een piercing te nemen bovenin mijn rechter hoor. Nog geen jaar later liet ik er een tweede onder zetten en weer een jaar later liet ik er een vierde gaatje in mijn oor bij zetten. Of ik verslaafd ben? Nee joh.

Wat vinden jullie van mijn volle oren? Hebben jullie veel piercings of tatoeages?

46 thoughts on “Ear piercing addict

  1. Wauw, zo gaaf! Ik heb al gaatjes sinds mijn 4e inderdaad, maar ik mag nu nog steeds geen tweede gaatjes of iets anders. Ach, bijna achttien :D

  2. Ik vind het erg mooi omdat je kleine oorbellen er in hebt. ik heb zelf 2 gaatjes aan beide kanten en nog eentje boven in mn kraak been. Maar ik draag mn oorbellen eigenlijk niet. Alleen die ene boven in dan xd

  3. Ik vind de knopjes mooi subtiel! Daardoor vind ik het supermooi! Ik heb er zelf in mijn ene oor 1 en in mijn andere 3 :)

  4. Omdat je zo’n bescheiden knopjes erin hebt vind ik het echt heel mooi! Ik heb in totaal 4 gaatjes in m’n oorlellen en ik had een piercing in m’n rechterargus… Helaas is ie dicht nu :(

  5. Wow je hebt er echt veel, maar ik vind het heel mooi staan omdat je kleine knopjes in hebt.
    ik heb zelf maar 1 paar gaatjes maar wil heel erg graag een piercing boven in mijn oor maar dat durf ik niet haha

  6. Ik vind het zelf heel erg gaaf, ik wil het misschien ook nog een keer laten doen, maar ik draag niet zo vaak oorbellen dus ik twijfel heel erg eigenlijk.

  7. Het stat je heel mooi! Ik heb twee gaatjes links en twee rechts maar de achterste twee heb ik laten dichtgroeien omdat ik er nooit oorbellen in droeg. Nu weet ik nog niet of ik ze ga laten doorprikken of niet!

  8. Ik vind het je heel goed staan! Zelf heb ik er in beide oren twee, dus vier in totaal. Ik zit er soms nog wel eens over te denken om nog een piercing te nemen bovenin m’n oor, maar dat weet ik nog niet zeker.

  9. Ik vind het jou heel erg mooi staan! Vooral met de kleine knopjes. Ik heb 2 gaatjes aan beide kanten maar zit na te denken of ik misschien nog een gaatje bovenin mijn oor wil of misschien in mijn neus..

  10. Wauw, bij jou vind ik het echt heel mooi staan! Ik heb zelf inderdaad al op m’n 3e gaatjes gekregen, maar ik draag eigenlijk al een paar jaar geen oorbellen meer.

  11. Ik heb zelf alleen één gaatje in elk oor. Ik vond meerdere gaatjes altijd een beetje naar ordinair neigen, maar nu ik het zo bij jou zie vind ik het eigenlijk wel heel erg mooi! En dan kan je natuurlijk ook verschillende sieraden mixen en matchen. Of heb je altijd dezelfde in?

    • Ik draag deze knopjes eigenlijk al sinds ik ze heb gekocht. Daarvoor had ik eigenlijk bijna nooit wat in mijn gaatjes, omdat ik het ook gauw ordinair vond! Bijvoorbeeld als je er grote blingbling knopjes in hebt haha :)

  12. Ik vind dat het echt bij jou past. Ik heb in elk oor een gaatje en voor mij is dat al meer dan genoeg. Ik denk niet dat ik zou staan met meerdere gaatjes.

  13. Heel tof! Ik ben er ook dol op haha, heb nu aan beide kanten twee oorbelgaatjes (twijfel nog over een 3e), helix en tragus. Alleen die laatste twee zijn nu erg aan het irriteren dus ik hou het voorlopig hierbij..

  14. Ik vind het wel mooi eigenlijk! ik vind een paar voor mezelf genoeg, heb er gewoon geen behoefte aan maar dat houd niet in dat ik het niet leuk vind bij andere, ik vind het namelijk erg tof!

  15. Wauw, het ziet er echt super leuk uit!
    Ik wil ook een derde gaatje erbij, ik heb mijn moeder overgehaald,
    maar mag pas als ik mijn havo heb gehaald, dus volgend jaar, duurt nog wel even.

  16. Ik heb zelf 4 gaatjes beneden en eentje boven in m’n rechter oor, en sinds een klein jaartje ook een tongpiercing. Die was denk ik wel het pijnlijkst, haha! Wel goeie tip als je af zou willen vallen, ik kon 2 weken geen vast voedsel wegkrijgen omdat mijn tong zo dik was, dus zat aan ijs, ijs, ontbijtdranken (als avond eten, haha) en nog meer ijs. Kwark en yoghurt lust ik niet haha.

  17. Ik vind het heel erg mooi en schattig staan! Ik kon je blog nog niet, maar ik zag je stukje staan op MLG! Ik vind je eigen blog ook erg leuk en ga je vanaf nu dan ook meteen volgen! Liefs!

  18. Ik heb precies hetzelfde als wat jij hebt alleen heb ik ook een tragus en rook piercing (beetje verslaafd hihi)

  19. Het staat je erg mooi, ook de grootte van de knopjes!
    Zelf heb ik in beide oren twee gaatjes, maar wil al een tijd er een derde bij.

  20. Heiii,,,,ik vind je oorbellen echt heel erg mooi ik zoek zelf ook vaak mooie knopjes maar waar koop je deze ? ;-) ze zijn echt heel mooi ik zou ze zelf ook willen hebben !!!!

  21. Mooi !!oIk vind het echt heel mooi als je overal hetzelfde kleine knopje in hebt. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht ?? Ik vind de ondersten het mooiste. Bovenin het oor hou ik niet zo van. Ik heb zelf een tattoo .. 2 zwaluwen op de binnenkant van m’n pols. En dat is ook verslavend !! Ben druk aan het nadenken over m’n volgende tattoo die ik graag voor de zomer wil laten zetten. Xxx

  22. Ik vind het mooi! Ik heb gaatjes in mijn oren sinds mijn vierde, een tweede gaatje sinds mijn negende en een tragus piercing en in het kraakbeen nog een, maar dan niet zoals jij hebt maar iets meer naar links, op dezelfde hoogte als jouw onderste haha. Ik wil er nog graag een naast eigenlijk..

  23. Ik vind het echt super mooi!

    Ik heb zelf 2 gaatjes onderin en ik wil er aan beide kanten nog een 3e bij en aan 1 kant een 4e. Ook wil ik er nog 1 bovenin.
    Verder laat ik binnenkort een navelpiercing en tongpiercing zetten.
    Ook heb ik al meerdere tatoeages op de planning staan! Maar ik ben net 18 geworden in januari dus het mag nu pas van mijn moeder..

    Maar ik vind het je heel erg leuk staan!

  24. Ik zit ook te denken over wat meer oorversieringen… Maar dan word ik helemaal zo’n doorboord geval ;) Heb nl. ook al wat andere piercings, dus houd het er maar even bij. Vind het bij jou wel erg leuk!

  25. Staat heel leuk zo, doe je vaak alleen knopjes erin of ook wel eens wat anders? Ik heb links 2 gaatjes en rechts 3. Ik weet niet echt waarom maar het moest perse zo en kon echt niet anders! Ik heb ook jaaaren gezeurd bij mijn moeder en kreeg ze pas in 3 havo! Belachelijk laat! hahahah! ik heb ook een tattoo, op mn voet. Speciaal voor mijn oma :)

  26. Vind het je heel mooi staan! Ik hou niet zo van allemaal ringetjes maar zo subtiel met alleen knopjes vind ik wel heel mooi :)

Reageer

