Meet my little fluffy friend!

10

Ik heb altijd wondjes op mijn handen en armen, mijn kleren zitten vol met haren, de gang stinkt soms enorm naar uitwerpselen en soms word ik ’s nachts wakker omdat er iets in mijn neus bijt, maar I don’t care! Voor al die vervelende dingen krijg je iets heel fijns terug: naar mijn idee het fijnste huisdier om te hebben, een kat! Meet our little fluffy friend: Kinkie!

Ik heb nog nooit echt iets verteld over Kinkie, dus dat werd tijd! Ik heb vijf feitjes opgesomd voor jullie om haar te leren kennen.

7

13

1. Ze slaapt het liefst op dingen. Nee, niet op mensen helaas… alleen op dingen van mensen. Zo is mijn laptop sleeve favoriet, de (waarschijnlijk best dure) rode designer stoel heeft ze al helemaal opgeëist en ze komt alleen bij de op bed liggen als er een stuk deken voor haar over is. Het hoeft geen groot stuk te zijn, als ze maar ergens op ligt!

12

2. Tegen de tijd dat wij hier thuis naar bed gaan, gaat zij ook mee naar boven. Ze slaapt elke nacht bij iemand op bed. Vroeger alleen bij de voeten, maar ze komt steeds verder bij het hoofd liggen. Echt heerlijk zo’n warm, zacht en knorrend beestje in bed!

11 4

3. Ze wil overal bij zijn. Als je binnen bent is ze binnen en als je buiten bent is ze buiten. Dus als wij lekker op het gras liggen of in de tuin werken, zit ze er al-tijd bij. Ook komt ze vaak op mijn bureau zitten of op tafel als ik aan het werk ben achter mijn laptop. Dat is heel typisch aan haar, ze zit nooit op je schoot maar komt altijd bij je liggen of zitten. Fijnfijn.

8 9

4. Kinkie is niet echt een aanhankelijke kat. Zoals ik al zei ik ze graag bij je in de buurt, maar ze ligt niet graag op schoot en je moet haar ook niet lang willen aaien. Maar soms heeft ze opeens zin om lekker te kroelen en pakt ze je arm vast als je op wil houden met aaien. Zo schattig!

2 5

5. En nog een kleine opsomming: ze heeft echt hele grappige houdingen, ze is soms net een vieze man. Als ze de gekke vijf minuten is maakt ze echt hele grappige geluiden en knalt ze tegen alles aan. Ook drinkt ze uit alle glazen, vazen en bakken behalve haar eigen drinkbakje en eet ze altijd onze bloemen op. Ze denkt volgens mij ook dat de voortuin een hele andere wereld is dan de achtertuin… En ze vindt bewegende foto’s op mijn laptop heel interessant! 

Hebben jullie ook een huisdier waar je helemaal gek op bent?

24 thoughts on “Meet my little fluffy friend!

  1. İk heb ook een kat een chinchilla kat (perzisch) Die van mij zit ook niet graag op schoot. Alleen als ik net thuis ben wil ze wel op schoot komen en haar hoofd tegen mijn kin aan wrijven :). S avonds slaapt ze op mijn kussen waardoor ik maar een piep klein stukje heb om mijn hoofd neer te leggen hahahah

      • :) van de ene kant wel van de andere kant weer niet want je voelt een superzachte iets tegen je gezicht maar heel vaak kietelt het ook :D

  2. Ah vet leuk geschreven, wat een mooie kat heb je! Grappig dat ze wel de hele tijd bij mensen in de buurt wil zijn, maar liever niet aangeraakt wil worden. Hahaha en die foto waar ze zit als een vieze man herken ik, precies zo zat de kat van mijn oma ook altijd haha.

    • Ze miauwt wel vaak hoor! Altijd als ze honger heeft, of ergens naar binnen wil. Ze snurkt wel erg vaak haha. Maar dat is wel schattig :)

Reageer

